Dermalogica

Příběh americké značky Dermalogica se začal psát v první polovině osmdesátých let minulého století, kdy zkušená kožní terapeutka Jane Wurwand otevřela postgraduální školící a výzkumné zařízení The International Dermal Institute. To má dnes přes 37 poboček v 7 zemích světa. V roce 1986 Jane založila společnost Dermalogica, jejímž cílem je dodávat na trh kvalitní kosmetické přípravky bez obsahu syntetických barviv i vůní, minerálních olejů, denaturovaného alkoholu a dalších potenciálně škodlivých látek. Dermalogica si zakládá na tom, že k výrobě svých produktů používá jen ty nejvybranější ingredience.

Všechny výrobky značky Dermalogica pomáhají udržovat kůži v optimální kondici a současně zlepšují její vzhled. Kosmetika Dermalogica si postupem času získala dobré jméno jak u svých zákazníků, tak v odborných kruzích. Je účinná, bezpečná a v neposlední řadě ekologicky šetrná. Značka Dermalogica podporuje řadu různých společensky prospěšných projektů. Nabídka značky Dermalogica jistě zaujme všechny jedince, kteří nehledají luxus, ale funkčnost, potýkají se s dermatologickými problémy a chtějí nepřímo přispět na dobrou věc.

celý text skrýt text

Máte vybráno

  • Kosmetika a doplňky
  • Dermalogicazrušit

Otevřít filtr Sbalit filtr

Cenové rozpětí

Řazeno od nejprodávanějších Podle značky A-Z Podle ceny

12 3 6

12 3 4 5 6 Dalších 15 Nahoru

notino sady vanoce

Menu

volejte 530 514 014