Dermalogica

Příběh americké značky Dermalogica se začal psát v první polovině osmdesátých let minulého století, kdy zkušená kožní terapeutka Jane Wurwand otevřela postgraduální školící a výzkumné zařízení The International Dermal Institute. V roce 1986 Jane založila společnost Dermalogica, jejímž cílem je dodávat na trh kvalitní kosmetické přípravky bez obsahu syntetických barviv i vůní, minerálních olejů, denaturovaného alkoholu a dalších potenciálně škodlivých látek. Dermalogica si zakládá na tom, že k výrobě svých produktů používá jen ty nejvybranější ingredience.

Všechny výrobky značky Dermalogica pomáhají udržovat kůži v optimální kondici a současně zlepšují její vzhled. Kosmetika Dermalogica je účinná, bezpečná a v neposlední řadě ekologicky šetrná. Nabídka značky Dermalogica jistě zaujme všechny jedince, kteří nehledají luxus, ale funkčnost a potýkají se s dermatologickými problémy.

celý text skrýt text

Řazeno od nejprodávanějších Podle značky A-Z Podle ceny

12 3 5

12 3 4 5 Dalších 15 Nahoru

Phone line failure

Menu