DermalogicaAGE smart čisticí pleťové mléko


Zlepšete strukturu pleti a připravte ji pro další péči. Čisticí pleťové mléko Dermalogica AGE smart odstraňuje z pleti veškeré nečistoty a díky jemnému exfoliačnímu účinku pomáhá obnovit její strukturu. Složení obohacené o kyselinu mléčnou zanechává pleť přirozeně zářivou a jemnou. Pro pevnější, jasnější a pružnější pleť bez vrásek.
Vlastnosti:
- odstraňuje z pleti veškeré nečistoty a zanechává ji jemnou
- připravuje pleť na maximální vstřebávání další péče
- pomáhá obnovit strukturu zralé pleti
- pomáhá urychlit buněčnou výměnu, hydratuje a rozjasňuje pleť
- navrací pleti pevnost
Složení:
- kyselina mléčná – pomáhá odstraňovat odumřelé kožní buňky
- vitamin E – pomáhá bojovat proti stárnutí pleti a ztrátě zářivosti a pomáhá posilovat a zpevňovat pleť
- růžový olej – pomáhá zklidnit citlivou pokožku
Jak aplikovat:
Lehce napěňte v dlaních a naneste na vlhký obličej a krk ráno a večer, masírujte lehkými tahy směrem nahoru po dobu nejméně 30 sekund, vyhněte se oblasti očí.
Vlastnosti
Konzistence | mléko |
Typ pleti | pro všechny typy pleti |
Účinek | anti-age |
Aktivní látky | vitamin E |
Kompletní složení:
Příběh americké značky Dermalogica se začal psát v první polovině osmdesátých let minulého století, kdy zkušená kožní terapeutka Jane Wurwand otevřela postgraduální školící a výzkumné zařízení The International Dermal Institute. V roce 1986 Jane založila společnost Dermalogica, jejímž cílem je dodávat na trh kvalitní kosmetické přípravky bez obsahu syntetických barviv i vůní, minerálních olejů, denaturovaného alkoholu a dalších potenciálně škodlivých látek. Dermalogica si zakládá na tom, že k výrobě svých produktů používá jen ty nejvybranější ingredience.
Všechny výrobky značky Dermalogica pomáhají udržovat kůži v optimální kondici a současně zlepšují její vzhled. Kosmetika Dermalogica je účinná, bezpečná a v neposlední řadě ekologicky šetrná. Nabídka značky Dermalogica jistě zaujme všechny jedince, kteří nehledají luxus, ale funkčnost a potýkají se s dermatologickými problémy.