Ceny dopravy a platby

Způsoby doručení

Osobní odběr – 25 

  • Osobní odběr je možný v Brně, Ostravě, Praze a Českém Těšíně a to v našich provozovnách, které jsou uvedeny v sekci osobní odběry/provozovny.
  • Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
  • Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.

Kurýr PPL – 89 

  • Cena za dopravu je 89 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • Dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

PPL večerní doručení – 89 

  • Cena za dopravu je 89 Kč
  • Speciální typ dopravy. Zásílka bude doručena ve večerních hodinách mezi 17-21 hodinou
  • Služba není dostupná pro všechny PSČ
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Dodání do 2 pracovních dnů
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde.
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

Česká pošta - Balík Do ruky – 89 

  • Cena za dopravu: 89 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde
  • Poštovní podmínky naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

PPL sobotní doručení – 89 

  • Cena za dopravu je 89 Kč
  • Speciální typ dopravy. Zásilka bude doručena v sobotu mezi 8:00-18:00 hodinou (doručení závisí na trase a kapacitě kurýra, v případě nedoručení budete kontaktováni v pondělí)
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví s Vámi přesné místo a čas doručení
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Zásilkovna – 49 

  • Cena za dopravu: 49 Kč
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Partnerský odběr Zásilkovna – 49 

  • Bezplatná doprava pouze na vybrané partnerské zásilkovny nad 500Kč
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Česká pošta - Balík Na poštu – 89 

  • Cena za dopravu: 89 Kč
  • Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat kód, který Vám přijde SMS nebo emailovou zprávou
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Brno – 89 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách ještě v den objednání! V případě, že objednávku přijmeme do 13:00, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Brna ještě ten samý pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Ostrava – 89 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách. V případě, že objednávku přijmeme do 10:30, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Ostravy následující pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Praha – 89 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách ještě v den objednání! V případě, že objednávku přijmeme do 10:30, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Prahy ještě ten samý pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Možnosti plateb

Dobírkou

  • Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo na poště.

Hotově či kartou na pobočce (osobní odběr)

  • V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás zarezervováno a poté si jej můžete vyzvednout na jedné z našich poboček v Brně, Praze a Ostravě 
  • Na prodejnách přijímáme platby digitální peněženkou Google Pay (Android, iOS) a Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac)

Bankovním převodem

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u České spořitelny. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí.
  • Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Platba 24

  • Jednoduchá a rychlá on-line platba přes SERVIS 24.

MojePlatba

  • Zaplatíte prostřednictvím předvyplněného platebního příkazu ve Vašem internetovém bankovnictví MojeBanka

ČSOB

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví ČSOB, kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

ePlatby

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Raiffeisen bank (eKonto), kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

mPeníze

  • Při platbě přes mPeníze můžete zaplatit okamžitě ze svého mKonta, kde najdete předvyplněný platební příkaz.

Fio banka

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Fio banky (Fio Internetbanking), kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

Era

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Poštovní spořitelny (Era), kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

UniCredit Bank

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví, kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

Platební kartou předem (online přes internet)

  • Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
  • Nebaví Vás vyplňovat platební údaje? Jednoduše si při příštím nákupu uložte platební kartu kliknutím na Zapamatovat kartu pro příští nákup. Vaše platební údaje se uloží jako zabezpečená informace v naší platební bráně a při příštím nákupu si už jenom vyberete, kterou kartou chcete zaplatit bez zdlouhavého vyplňování požadovaných informací. Naši zaměstnanci nemají k těmto citlivým informacím přístup. Vaše uložené platební karty je možné spravovat ve vašem účtu v záložce Moje platební karty.

Reklamace

Jak reklamovat zboží?

REKLAMACE

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Kdy můžu reklamovat?

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva mám při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu,

Jak mám reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Notino, Campus Square, Netroufalky 770, 625 00 Brno společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde.

Zboží můžete reklamovat i osobně na našich prodejnách. V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu info@notino.cz nebo na tel. čísle 530 514 014.

Odstoupení od smlouvy

Jak odstoupit od smlouvy?

ODSTOUPENÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Nevybrali jste si správně? S námi se výběru parfémů a kosmetiky bát nemusíte. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je u nás možné do 90 dnů.

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili a které

a) Nebylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků (např. obal s gravírováním)

b) Není možné vrátit z hygienických důvodů (např. otevřené kosmetické a jiné výrobky, které přicházejí do přímého styku s pokožkou)

Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (např. pokud používáte parfém i potom, co jste jej už jednou zkusili).

Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Ve lhůtě 90 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu info@notino.cz nebo na tel. čísle 530 514 014. Užít můžete i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.

Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu Notino, Campus Square, Netroufalky 770, 625 00 Brno, nebo nám je osobně doručte na některou z našich prodejen.

Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhradu nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně odstoupení bez udání důvodu Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@notino.cz nebo na tel. čísle 530 514 014.

Chcete se na něco zeptat? Napište nám.

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.






Odesláním společnost Notino s.r.o. zpracuje Vaše údaje za účelem vyřízení vaší žádosti na základě oprávněného zájmu. Proti tomuto zpracování můžete v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů podat námitku.