Přejít na hlavní obsah

Ceny dopravy a platby

Doprava zdarma

Způsoby doručení

Osobní odběr 25 

  • Váš nákup bude přepraven na vybranou pobočku.
  • Při nákupu nad 500 Kč Vám doručíme objednávku na prodejnu zdarma.
  • Osobní odběr je možný v Brně, Ostravě a Praze, a to v našich provozovnách, které jsou uvedeny v sekci osobní odběry/provozovny.
  • Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
  • Pro osobní odběr je nezbytné mít číslo objednávky.
  • Doba uložení vaší zakázky bude 7 dnů.
  • Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.

Kurýr DPD 69 

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
  • V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz. V pravé části vložíte číslo balíku do políčka  "Kde je moje zásilka?", které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
  • Společnost DPD CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Česká pošta - Balík Do ruky 79 

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde
  • Poštovní podmínky naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Balíkovna 49 

  • Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybranou Balíkovnu
  • Aktuálně si můžete vybrat z více než 2000 Balíkoven
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na Balíkovnu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem. 
  • Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo platební kartou. Případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou přímo na našem e-shopu.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde

Česká pošta - Balík Na poštu 69 

  • Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat kód, který Vám přijde SMS nebo emailovou zprávou
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Zásilkovna 59 

  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Brno 99 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách ještě v den objednání! V případě, že objednávku přijmeme do 13:00, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Brna ještě ten samý pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Ostrava 99 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách. V případě, že objednávku přijmeme do 10:30, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Ostravy následující pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Večerní doručení Praha 99 

  • V rámci největších měst nově nabízíme doručení na adresu ve večerních hodinách ještě v den objednání! V případě, že objednávku přijmeme do 10:30, doručíme Váš voňavý balíček v rámci Prahy ještě ten samý pracovní den a to ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou. Dopravce Vám zašle v den doručení SMS s heslem, kterým je potřeba se prokázat při doručení zásilky.
  • Pokud jste si vybrali platbu na dobírku, mějte prosím připravenou hotovost, řidiči bohužel nedisponují platebními terminály pro platbu kartou. Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč. Doručení zajišťuje Zásilkovna a.s.
  • Doručujeme pouze na území České republiky

Možnosti plateb

Dobírkou 20 

  • Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo na poště.

Platební kartou předem (online přes internet)

  • Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
  • Nebaví Vás vyplňovat platební údaje? Jednoduše si při příštím nákupu uložte platební kartu kliknutím na Zapamatovat kartu pro příští nákup. Vaše platební údaje se uloží jako zabezpečená informace v naší platební bráně a při příštím nákupu si už jenom vyberete, kterou kartou chcete zaplatit bez zdlouhavého vyplňování požadovaných informací. Naši zaměstnanci nemají k těmto citlivým informacím přístup. Vaše uložené platební karty je možné spravovat ve vašem účtu v záložce Moje platební karty.

Hotově či kartou na pobočce (osobní odběr)

  • V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás zarezervováno a poté si jej můžete vyzvednout na jedné z našich poboček v Brně, Praze a Ostravě 
  • Na prodejnách přijímáme platby digitální peněženkou Google Pay (Android, iOS) a Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac)

Bankovním převodem

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u České spořitelny. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí.
  • Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

ePlatby

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Raiffeisen bank (eKonto), kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

mTransfer

  • Při platbě přes mTransfer můžete zaplatit okamžitě ze svého mKonta, kde najdete předvyplněný platební příkaz.

Fio banka

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Fio banky (Fio Internetbanking), kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

Poštovní spořitelna

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví Poštovní spořitelny, kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

Platba 24

  • Jednoduchá a rychlá on-line platba přes SERVIS 24.

MojePlatba

  • Zaplatíte prostřednictvím předvyplněného platebního příkazu ve Vašem internetovém bankovnictví MojeBanka

ČSOB

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví ČSOB, kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

UniCredit Bank

  • Budete přesměrováni do internetového bankovnictví, kde pouze potvrdíte předvyplněný platební příkaz.

Apple Pay

Google Pay

  • Jednoduše zaplaťte pomocí platební karty uložené ve Vašem Google účtu.

Chcete se na něco zeptat? Napište nám.








Odesláním společnost Notino s.r.o. zpracuje Vaše údaje za účelem vyřízení vaší žádosti na základě oprávněného zájmu. Proti tomuto zpracování můžete v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů podat námitku.