Když jsou niche parfémy nezapomenutelné… Reminiscence nabízí vůně se schopností polapit nepolapitelné, oživit málem zapadlé vzpomínky, zážitky a hluboké emoce. Na počátku byl klenot mezi vůněmi inspirovaný zámořskými objevy a svůdností pačuli jako symbolem zdánlivě nedostižných dálek.
Značka Reminiscence vznikla v roce 1970 v Juan-les-Pins na Azurovém pobřeží. Název značky pocházející z latinského „reminisci“, tedy „vzpomínat“, odkazuje na sílu vzpomínek. Začalo to na jihu Francie, v podhůří voňavých kopců regionu Grasse omývaných Středozemním mořem. V této kolébce parfumářství značka Reminiscence nabízí okouzlení orientálními tóny v prostředí dechberoucích pláží a sluncem zalité Provence.
Značka Reminiscence se stala oslavou jedinečnosti už od okamžitého úspěchu své první vůně – dřevité Reminiscence Le Patchouli s ambrovými tóny. Brzy nato přišla Reminiscence Le Rem s květinovými a mořskými akordy, která znamenala výlet do autentického a jedinečného světa vůní díky přírodním ingrediencím, jako je pačuli, pižmo a oud. V zájmu modernity a image značka Reminiscence oživila design svých flakonů a balení, ale přitom stále zaručuje zážitek a vysokou kvalitu tradičních vůní, na kterou jsou jejich milovníci zvyklí.
celý text