Buďte svým vlastním hrdinou
Módní dům Burberry, který založil Thomas Burberry v roce 1856, stojí na několika principech: britském designu, inovacích a odborném řemeslu. Proto není divu, že i všechny kolekce vůní Burberry se drží těchto zásad – s Burberry jsou neodmyslitelně spojené nejen samotné vůně, ale i mistrovsky zpracované skleněné flakony, ve kterých se tyto signature parfémy ukrývají.
Tajemný a dobrodružný parfém Burberry Hero je zároveň první vůní, kterou pro Burberry vytvořil kreativní ředitel Riccardo Tisci. Vůně ztělesňuje dualitu hned v několika rovinách: síla a jemnost, síla a soucit, atletika a kreativita.
Reklamní kampaň Hero vám představuje herce Adama Drivera jako pozitivního a hrdinského vůdce. Člověk a kůň se navzájem zrcadlí ve svých pohybech a posouvají své fyzické limity, aby se nakonec změnili v mýtické stvoření – metaforu osobní transformace.