Přejít na hlavní obsah

Burberry Hero - nový muž, hrdina

11. 8. 2021

notino.cz

Čtení na 2 minuty

Ikonická značka Burberry představuje zcela novou pánskou vůni s názvem Hero. Vůně oslavující mužskou podstatu jako by prozkoumávala dualitu tohoto módního domu a zároveň sílu zvířecí říše.

Buďte svým vlastním hrdinou

Módní dům Burberry, který založil Thomas Burberry v roce 1856, stojí na několika principech: britském designu, inovacích a odborném řemeslu. Proto není divu, že i všechny kolekce vůní Burberry se drží těchto zásad – s Burberry jsou neodmyslitelně spojené nejen samotné vůně, ale i mistrovsky zpracované skleněné flakony, ve kterých se tyto signature parfémy ukrývají. 

Tajemný a dobrodružný parfém Burberry Hero je zároveň první vůní, kterou pro Burberry vytvořil kreativní ředitel Riccardo Tisci. Vůně ztělesňuje dualitu hned v několika rovinách: síla a jemnost, síla a soucit, atletika a kreativita.

Reklamní kampaň Hero vám představuje herce Adama Drivera jako pozitivního a hrdinského vůdce.  Člověk a kůň se navzájem zrcadlí ve svých pohybech a posouvají své fyzické limity, aby se nakonec změnili v mýtické stvoření – metaforu osobní transformace.

 

Propojení svěžích a dřevitých vůní z celého světa

Svěží a odvážnou vůni jako by rozjasňoval jiskřivý bergamot, a ještě víc oživil jalovec a černý pepř. Jalovec je totiž klasickou přísadou britských parfémů, která do celé palety ingrediencí přináší zářivou svěžest. Jeho vůně je následně prohloubena trojicí teplých olejů z cedrového dřeva ze tří odlišných pohoří: Appalačské pohoří ve Virginii, pohoří Atlas v Africe a Himaláje v Asii.

Balení Burberry Hero Eau de Toilette je ​​poprvé vybaveno monogramem TB, který je do skleněného flakonu vrytý. Samotný flakon je silný a moderní, stejně jako vůně, kterou obsahuje. Jeho hranatý tvar je abstraktní reinterpretací koňského kopyta s zakřiveným logem Burberry. 

 

Vůně je k dispozici v balení 50 ml, 100 ml a 150 ml. Můžete si k ní pořídit také deodorant, šampon, sprchový gel nebo vodu po holení. 

Produkty