Annayake 24H Hydration

jemný sprchový krém

Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
Annayake 24H Hydration jemný sprchový krém
400 ml
419

Kód: ANN0193 | Více než 5 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
Annayake 24H Hydration
400 ml | 419

Popis kosmetiky Annayake 24H Hydration

Sprchový krém Annayake 24H Hydration bude hýčkat pokožku vašeho těla a dodá jí při mytí potřebnou hydrataci a výživu.

Vlastnosti:

  • šetrně čistí pokožku a zbavuje nečistot
  • navrací pokožce komfortní pocit
  • intenzivně hydratuje
  • vyživuje a pečuje o pokožku

Jak používat:
Aplikujte při sprchování či koupeli. Naneste na pokožku celého těla a poté opláchněte teplou vodou. Vhodné pro každodenní použití.

Vlastnosti

Typ pokožky
pro všechny typy pokožky

O značce Annayake

Annayake, vedoucí japonská značka módy, kosmetiky a v neposlední řadě také parfémů, sdílí se západním světem sofistikovaný japonský přístup k životu. Značka si získala po celém světě oblibu u těch nejnáročnějších zákazníků, kladoucích důraz na preciznost, delikátnost a originalitu.
Značka Annayake byla založena v roce 1988, ale její kořeny sahají mnohem dále. Přístup značky k vývoji všech produktů se totiž nese ve znamení respektu k tisícileté tradici japonské preciznosti. Současně Annayake vždy bere na zřetel proměny v životním stylu a očekávání svých zákazníků, a tak jsou její kosmetika, parfémy a další výrobky dokonalým spojením toho nejlepšího ze starodávné kultury s nejnovějšími trendy a postupy.
První parfém Annayake byl uveden na trh v roce 2000 a dnes portfolio značky zahrnuje již téměř dvě desítky unikátních a dokonale vyladěných vůní pro muže a ženy. Na vonných kompozicích vyznačujících se atraktivním setkávání Východu a Západu se podíleli renomovaní návrháři vůní, jako jsou Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud nebo Martine Pallix.
Annayake znamená zcela novou dimenzi vůní, založenou na zkušenostech z veleúspěšného působení ve světě kosmetiky a dotvářející koncept „celkové krásy“.