Sapil Chichi toaletní voda pro ženy

Značka: Sapil

1 velikost produktu 249 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLPátek 26. 5. 2017
U Vás kdekoliv v ČR poštouPátek 26. 5. 2017
ZásilkovnaPátek 26. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumPátek 26. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyPátek 26. 5. 2017
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Sapil Chichi

  • Sapil Chichi toaletní voda pro ženy 100 ml toaletní voda pro ženy 100 ml 

    Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

    Kód: SAP0005

    249 Kč

Nahoru

O značce Sapil

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Složení

Hlava

Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

květinové tóny

Srdce

Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

aldehydy

Základ

Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

pižmo

Moderní parfémy Sapil jsou plné kreativity, nadčasové elegance i hravosti. Perfektně doplní váš osobitý styl a stanou se vaším oblíbeným módním doplňkem. Značka Sapil vznikla v roce 2004 a od té doby stihla zaujmout zákazníky po celém světě. Sortiment značky Sapil zahrnuje jedinečné dámské i pánské parfémy, které dokážou překvapit nejen svým unikátním složením, ale také svými působivými flakony, jejichž design skvěle koresponduje s vonnou tekutinou uvnitř. Objevte svět fascinujících vůní. Doplňte svoji image některým z parfémů značky Sapil!

Nahoru

Hodnocení Sapil Chichi

Co si o Sapil Chichi myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%