ReebokInspire Your Mind toaletní voda pro muže
Mužnost, sílu a odvahu, které jsou ve vás ukryté, vám pomůže odhalit pánská toaletní voda Reebok Inspire Your Mind . Vůně překypuje maskulinitou a dokonale podtrhne váš charakter na každém kroku.
- orientální vůně
- kořenitá vůně
- ocení ji každý moderní gentleman
- vůně vhodná pro každodenní nošení
- vznikla také dámská verze této vůně
Složení
Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | bílý pepř, yuzu |
Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | acai bobule, kaktus, levandule |
Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | vanilka, ambra, amyris |
Druh vůně | orientální, kořenitá |
Kompletní složení:
ALCOHOL DENAT, WATER, FRAGANCE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, LIMONENE, COUMARIN, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BHT, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRAL, DISODIUM EDTA, EUGENOL, CINNAMAL, BLUE 1 (CI 42090), YELLOW 5 (CI 19140), RED 33 (CI 17200). 80% Vol.
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Kultovní americký výrobce fitness obuvi a oblečení – to je Reebok. Značka se zabývá výrobou sportovního oblečení, sportovní i lifestylové obuvi, sportovního vybavení, vývojem inovativních produktů pro sportovce a v neposlední řade i sponzoringem sportovců a sportovních týmů.
Značka Reebok má bohatou historii. V 90. letech 19. století se Joseph William Foster z Velké Británie zabýval výrobou sportovní obuvi a jako jeden z prvních začal v běžeckých botách, které vyráběl, používat běžecké hroty.
Později se k rodinnému podniku připojili jeho synové a název společnosti se změnil na J.W. Foster & Sons. V roce 1958 Joe a Jeff Fosterovi založili společnost Reebok, jejíž název je afrikánským výrazem pro druh africké antilopy, na který bratři narazili v jihoafrickém slovníku.
V 80. letech značka masivně zasáhla americký trh. Sportovní gigant uvedl na trh oblečení a sportovní doplňky, včetně teplákových souprav, které se vyrábějí a navrhují dodnes. V roce 1982 Reebok uvedl na trh aerobikovou obuv Reebok Freestyle, první sportovní obuv určenou pro ženy.
Samotné logo společnosti Reebok je symbolem změny a transformace, protože v průběhu let se image značky různě měnila a docházelo ke změnám loga i produktové strategie. A i když si značka prošla ve své historii řadou změn – v roce 1900 začínala jako britský výrobce běžeckých hrotů, v 80. letech se proměnila v americkou sportovní velmoc, kdy její bílá kožená obuv dominovala trhu, a v roce 2005 ji odkoupila společnost Adidas – pořád zůstává kultovní značkou sportovní obuvi, oděvů i vybavení pro celé generace sportovních nadšenců.