
250 ml
59Kč
Kód: LIV0041 | Skladem
1
ČP Balík na poštu
pondělí 25. 1. 2021
Osobní odběr
Již zítra neděle 24. 1. 2021
- Popis produktu
- O značce
- Recenze
Popis produktu Palmolive Aroma Sensations Feel GlamorousVlastnosti
Popis produktu Palmolive Aroma Sensations Feel Glamorous
Vlastnosti
Sprchový gel Palmolive Aroma Sensations Feel Glamorous je nezbytnou součástí každodenní hygieny. Jemně, ale šetrně čistí pokožku celého těla a dodává jí potřebnou hydrataci.
Vlastnosti:
- myje pokožku a zbavuje nečistot
- pokožku zanechá sametově jemnou a hebkou
- vyživuje a pečuje o pokožku
- dermatologicky testováno
Jak používat:
Aplikujte při sprchování či koupeli. Naneste na pokožku celého těla a poté opláchněte teplou vodou.
Vlastnosti
- Typ pokožky
- pro všechny typy pokožky
O značce Palmolive
p>Historie značky Palmolive se datuje od roku 1864, kdy B. J. Johnson otevřel továrnu Mýdlo v Milwaukee, Wisconsin. Vyráběla se zde mýdla z palmového a olivového oleje.
V roce 1898 byl pak představen nový produkt Palmolive Soap (plovoucí mýdlo), podle něhož později přejmenoval i firmu na Palmolive Company. V roce 1928 se společnosti Palmolive a Colgate spojily a od roku 1953 až dosud se oficiálním názvem společnosti stává Colgate-Palmolive Company.
Americká nadnárodní společnost je zaměřená na výrobu a distribuci produktů ústní hygieny, péče o tělo, domácnost a výživy pro zvířata. Palmolive je značkou kvality a tradice spojené s nejmodernějšími technologiemi, stálice v uspokojování každodenních potřeb náročných zákazníků.
V roce 1898 byl pak představen nový produkt Palmolive Soap (plovoucí mýdlo), podle něhož později přejmenoval i firmu na Palmolive Company. V roce 1928 se společnosti Palmolive a Colgate spojily a od roku 1953 až dosud se oficiálním názvem společnosti stává Colgate-Palmolive Company.
Americká nadnárodní společnost je zaměřená na výrobu a distribuci produktů ústní hygieny, péče o tělo, domácnost a výživy pro zvířata. Palmolive je značkou kvality a tradice spojené s nejmodernějšími technologiemi, stálice v uspokojování každodenních potřeb náročných zákazníků.