Marc JacobsDaisy Dream toaletní voda pro ženy


Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku.
Zahalte se do úžasně ženské a optimistické vůně. Dámská toaletní voda Marc Jacobs Daisy Dream je dokonalým ztělesněním prosluněného dne. Podobně, jako vás potěší pohled na záplavu sedmikrásek, které se hřejí pod paprsky slunce na blankytně modré obloze, i tato vůně vám vykouzlí příjemnou náladu kdykoli a kdekoliv.
- lehká květinově-ovocná vůně se vzdušnými tóny
- pro svobodomyslnou mladistvou ženu
- vhodná na denní nošení, především v teplém počasí
Složení vůně
V samotném úvodu vůně vás osvěží kombinace šťavnatého grapefruitu, zralých ostružin a delikátně sladké hrušky. Po chvíli tuto směs doplní akordy exotického liči, podmanivého jasmínu a drobných květů sladce vonící vistárie. Kompozice je postavena na základu ze smyslného pižma, jemně hřejivých tónin bílého dřeva a lahodného kokosu, který vůni dodává na svěžesti.
Příběh vůně
Daisy Dream představuje příběh snové dívky, která se bezstarostně prochází po květy porostlé louce. Tento příběh v sobě odráží nebesky modrý flakon posetý něžnými bílými kytičkami. Daisy Dream – stejně jako její předchůdkyně Daisy – vznikla pod dohledem proslulého parfémáře Alberta Morillase. Vůně byla uvedena na trh v roce 2014.
Složení
Hlava | ostružiny, hruška |
Srdce | vistárie, liči, jasmín |
Základ | kokos, dřevité tóny, pižmo |
Druh vůně | ovocná, květinová |
Kompletní složení:
Americký návrhář Marc Jacobs již více než čtvrt století posouvá hranice světové módy. Jeho tvorba je jedinečná, nepředvídatelná a inspirativní. Tajemstvím jeho úspěchu spočívá v nebojácnosti, touze jít proti proudu a objevování krásy neočekávaného.
Marc Jacobs se narodil v 60. letech v New Yorku a vystudoval Parson’s School of Design. První kolekci, která nesla jeho jméno, navrhl už v roce 1986 a o rok později se stal nejmladším oceněným návrhářem světa. Devadesátá léta byla pro Marca Jacobse neméně úspěšná. Založil svou vlastní značku a následně byl jmenován kreativním ředitelem módního domu Louis Vuitton, kde vytvořil první ready-to-wear kolekci v historii společnosti. Od roku 2013 se věnuje už pouze vlastní tvorbě.
Svůj jedinečný styl přenesl postupně také do světa krásy. I zde věří, že parfém, stejně jako móda, může a má vyjadřovat naši individualitu a osobnost. Každý parfém Marc Jacobs je výjimečný, protknutý něčím nečekaným a vždy luxusní. Dnes již ikonickou se stala vůně Marc Jacobs Daisy v rozkvetlém designovém flakonu nebo novější počin Marc Jacobs Decadence.