



Popis Lattafa Emeer
Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | citron, bergamot, jalovcové bobule, šalvěj muškátová |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | kardamom, bílý čaj, santalové dřevo, olibanum |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | pravá ambra, kašmeran, pačuli, cedrové dřevo |
Druh vůně | orientální |
Přirozená elegance a sofistikovanost v každém nádechu
Vůně, která spojuje tradici s moderním světem. Přesně taková je parfémovaná voda Lattafa Emeer, která v sobě snoubí šťavnatost citrusových plodů s teplými, dřevitými tóny. Přináší vyváženou kombinaci svěžesti a koření. Emeer je pro každého, kdo hledá vůni s komplexními, ale přesto jemnými nuancemi, které se vyvíjejí s každým nádechem a probouzejí smysly k životu.
- ovocná kompozice s kořenitými akordy
- vznikla v roce 2024, a drží se tak moderních trendů parfémového světa
- vhodná pro muže i ženy
Složení vůně:
Vůně Emeer začíná osvěžujícími tóny citronu, bergamotu, jalovcových bobulí a šalvěje. Tyto tóny okamžitě pozvednou vaši náladu a přenesou vás do světa svěžesti a přírodní elegance. Jak se parfém rozvíjí, ve středních tónech se objevuje kombinace teplého kardamomu, jemného bílého čaje, santalového dřeva a kadidla, které přinášejí sofistikovanost a jemně kořeněný nádech. Základ vůně je zakořeněný v dřevitých a teplých tónech, kde se snoubí ambra, pačuli, kašmír a cedrové dřevo, které tvoří hluboký, bohatý závěr této vyvážené a smyslné vůně.
Příběh vůně:
Lattafa je rodinný podnik s bohatými kořeny, který již třetí generaci vytváří vůně, jež propojují tradici a inovaci. S více než 2 000 produkty a přítomností ve více než 120 zemích světa oslovuje širokou škálu zákazníků a vypráví jedinečné příběhy prostřednictvím parfémů.
Každý produkt Lattafa, stejně jako vůně Lattafa Emeer, je pečlivě navržen s cílem nabídnout výjimečnou kvalitu a osobní zážitek, přičemž zůstává věrný svým kořenům a zároveň přináší moderní inovace. Jako rodinná firma s více než 3 000 zaměstnanci také aktivně podporují udržitelnost a pozitivní dopad na komunitu a planetu, protože věří, že krása vůní by měla jít ruku v ruce s péčí o budoucnost.