Kenzo Power toaletní voda pro muže

  • Kenzo Power toaletní voda pro muže
  • Kenzo Power toaletní voda pro muže 1
  • Kenzo Power toaletní voda pro muže 2
  • Kenzo Power toaletní voda pro muže 3
  • Kenzo Power toaletní voda pro muže 4
     více

    1 velikost produktu 1 099 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLStředa 27. 9. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouStředa 27. 9. 2017
    ZásilkovnaStředa 27. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumStředa 27. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyStředa 27. 9. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Úterý 26. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Úterý 26. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Úterý 26. 9. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Kenzo Power

    • Kenzo Power toaletní voda pro muže 60 ml  toaletní voda pro muže 60 ml  

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: KZO0140

      1 099 Kč
      - 27%  1 500 Kč

    • Kenzo Power toaletní voda pro muže 1 ml odstřik toaletní voda pro muže 1 ml odstřik 

      Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: KZO0677

      29 Kč

    Nahoru

    Popis parfému Kenzo Power

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Složení

    Hlava

    Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

    kardamom, koriandr, bergamot

    Srdce

    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

    frézie, jasmín, růže

    Základ

    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

    cedr, tolu balzám, labdanum

    Kenzo Power je lehká jemně kořeněná vůně s květinovým nádechem určená výhradně pro muže. Načerpejte energii a sílu z přívalu čistoty a ryzí přírody. V moderním designu metalického flakónu se ukrývá pánský protějšek k velice oblíbené vůni Kenzo Flower. Staňte se dokonalým mužem s unikátní vůní Power, která byla uvedena na trh v roce 2008.

    Delikátní příchuť kardamomu, bergamotu a koriandru otevírá úvod skvostné vůně plné koření a květin. V srdci objevíte výjimečné spojení sladké růže, frézie a decentního jasmínu. Vonné tóny exotického toluánského balzámu a zemité podtóny cedrového dřeva se vpijí do kůže vašeho těla a budou ho hýčkat nekonečně dlouhou dobu.

    Vysoce ceněné parfémy Kenzo, které tvoří geniální módní ikona Paříže, Kenzo Takada, se stanou vášní a láskou každého, kdo bude mít tu čest k nim přivonět. Neotřelé a velice originální koktejly smyslnosti, něhy i vášně prostoupí celou vaši bytost a splynou v harmonickém spojení duší. Vstupte do jiskřivého proudu energie a nechte se hýčkat pocitem ryzí čistoty a elegance, kterou s sebou přináší toaletní voda Kenzo Power!

    Nahoru

    O značce Kenzo

    Značka Kenzo vznikla pod záštitou japonského návrháře Kenzo Takady na počátku 70. let v Paříži a ještě v téže dekádě dosáhla ohromujících výsledků. Traduje se, že Kenzo Takada propadl módě díky fashion magazínům svých sester. V „normální“ škole se cítil znuděný a tak se tvrdohlavý japonský mladík vydal za svým cílem i přes značnou nevoli rodiny.

    První parfémy Kenzo byly uvedeny na trh teprve roku 1988, dnes jsou však již známé po celém světě. Charakterizuje je především nenapodobitelná vůně a celkově specifický styl. V současnosti patří Kenzo bezesporu mezi významné lifestylové značky, které udávají směr.

    Nahoru

    Videa k Kenzo Power

    Nahoru

    Hodnocení Kenzo Power

    • 10. prosince 2016
      Petr

      Lepší vůně snad neexistuje

    • 4. ledna 2016
      Knedl

      The best

    • 30. září 2015
      michal

      nejlepší vůně

    • 23. února 2015
      Pavla

      Proste super

    Co si o Kenzo Power myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší