


Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | bergamot, černý rybíz, hruška |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | jasmín, květ pomerančovníku, kořen kosatce |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | kadidlo, vanilka |
Druh vůně | ovocná, květinová |
Svádění je hra, ve které neplatí žádná pravidla. Toaletní voda pro ženy Guess Seductive vám dodá potřebné sebevědomí, díky kterému budete mít vždy navrch. Její ovocno-květinové tóny dokonale podtrhnou vaši ženskost a nechají vyniknout váš osobitý šarm, díky němuž vám nikdo neodolá.
- ovocno-květinová vůně s tóny vanilky, hrušky a citrusů
- pro ženy, které chtějí působit přitažlivě
- ideální na nošení po celý rok
Složení vůně
Smyslnou hru otevírá černý rybíz, šťavnatá sladká hruška a citrusové tóny bergamotu. Následně vstupují do popředí květinové akordy jasmínu, květu pomerančovníku a kosatce. O smyslový zážitek se postará působivý základ vůně v podobě kadidla a gurmánské vanilky.
Příběh vůně
Vůně Guess Seductive byla uvedena na trh roku 2010 jako dílo parfémářky Veronique Nyberg. Guess je americká módní značka, prodávající trendy módní kousky, což v sobě nezapře ani stylový parfém této vůně, zdobený ikonickým logem.
Kompletní složení:
SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.),WATER/EAU (AQUA),FRAGRANCE/PARFUM,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE ,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,ETHYLHEXYL SALICYLATE,BHT
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianovi, kteří se z jihu Francie přestěhovali do Kalifornie, aby si splnili svůj americký sen. Inspirováni evropským stylem, bratři Marcianovi navěky změnili přístup světa k džínovině.
Bloomingdale's byl první obchodní dům, který tuto značku přijal objednávkou dvou desítek párů džínů. Z regálů zmizely během několika hodin. Byl to začátek dlouhé úspěšné cesty značky. GUESS se rychle stala symbolem mladého, sexy a dobrodružného životního stylu. Po celá desetiletí značka svými ikonickými a nadčasovými reklamními kampaněmi vybízí lidi ke snění a neznámé tváře proměňuje v supermodelky a modely.
Dnes je GUESS skutečně globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem džínů, oblečení a doplňků nabízených ve více než 100 zemích světa.