

Ušetříte 66%
Svádění je hra, ve které neplatí žádná pravidla. Toaletní voda pro ženy Guess Seductive vám dodá potřebné sebevědomí, díky kterému budete mít vždy navrch. Její ovocno-květinové tóny dokonale podtrhnou vaši ženskost a nechají vyniknout váš osobitý šarm, díky němuž vám nikdo neodolá.
- ovocno-květinová vůně s tóny vanilky, hrušky a citrusů
- pro ženy, které chtějí působit přitažlivě
- ideální na nošení po celý rok
Složení vůně
Smyslnou hru otevírá černý rybíz, šťavnatá sladká hruška a citrusové tóny bergamotu. Následně vstupují do popředí květinové akordy jasmínu, květu pomerančovníku a kosatce. O smyslový zážitek se postará působivý základ vůně v podobě kadidla a gurmánské vanilky.
Příběh vůně
Vůně Guess Seductive byla uvedena na trh roku 2010 jako dílo parfémářky Veronique Nyberg. Guess je americká módní značka, prodávající trendy módní kousky, což v sobě nezapře ani stylový parfém této vůně, zdobený ikonickým logem.
Složení
Hlava | černý rybíz, hruška, bergamot |
Srdce | květ pomerančovníku, kořen kosatce, jasmín |
Základ | vanilka, kadidlo |
Druh vůně | ovocná, květinová |
Kompletní složení:
Americká módní značka Guess je známá především svými oděvy vyznačujícími se vysokou kvalitou, silným slovem v určování trendů a kreativním marketingem. Neméně úspěšné jsou ale i módní doplňky, hodinky a šperky a v neposlední řadě parfémy.
Značku Guess založili v roce 1981 bratři Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, kteří se narodili v Maroku a v roce 1977 se přestěhovali do Kalifornie, aby si vyplnili svůj americký sen. V průběhu 70. let upoutali pozornost módního světa používáním džínoviny, která v té době byla pokládaná za staromódní. Návrhy bratrů Marciano byly natolik nadčasové, smyslné a apartní, že změnily přístup módního světa k džínům navěky.
První parfém uvedla značka Guess na trh v 80. letech ve spolupráci s Revlonem, později začala spolupracovat s Coty. Parfémy Guess jsou vytvářeny ve spolupráci s návrháři vůní jako Honorine Blanc, Claudette Belnavis či Ellen Molner. Značka Guess, působící dnes ve více než 80 zemích světa, se vyznačuje kombinací lásky k americkému západu s evropskou senzitivností a je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu.