


Konzistence | gel |
Proměňte svou každodenní sprchu či koupel v nevšední zážitek, na který se budete celý den těšit. Přípravek na sprchování Guess Grooming Effect provoní vaši pokožku krásnou vůní a potěší vaše smysly.
Vlastnosti:
- myje pokožku a zbavuje nečistot
- podpoří intenzitu vůně stejné kolekce
- skvěle se hodí společně s vůní jako dárek
- potěší každého muže
Kompletní složení:
WATER/EAU (AQUA), SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, FRAGRANCE/PARFUM, COCAMIDE MEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, POLYSORBATE 20, CAFFEINE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, CITRIC ACID, PANTHENOL, BENZOPHENONE-4, TRIETHYLENE GLYCOL, BENZYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM BENZOATE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, MAGNESIUM CHLORIDE, MAGNESIUM NITRATE, METHYLISOTHIAZOLINONE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, LIMONENE, LINALOOL.
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianovi, kteří se z jihu Francie přestěhovali do Kalifornie, aby si splnili svůj americký sen. Inspirováni evropským stylem, bratři Marcianovi navěky změnili přístup světa k džínovině.
Bloomingdale's byl první obchodní dům, který tuto značku přijal objednávkou dvou desítek párů džínů. Z regálů zmizely během několika hodin. Byl to začátek dlouhé úspěšné cesty značky. GUESS se rychle stala symbolem mladého, sexy a dobrodružného životního stylu. Po celá desetiletí značka svými ikonickými a nadčasovými reklamními kampaněmi vybízí lidi ke snění a neznámé tváře proměňuje v supermodelky a modely.
Dnes je GUESS skutečně globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem džínů, oblečení a doplňků nabízených ve více než 100 zemích světa.