Guess Daretoaletní voda pro ženy




- Popis parfému
- O značce
- Recenze
Popis parfému Guess DareSložení
Dřevitá toaletní voda pro ženy Guess Dare je založena na moderních tónech. Sofistikovaná, provokativní a vzrušující. To je označení nasládlého aromatu, s nímž můžete vyrážet do jakékoliv společnosti. Květinový základ vás ovane přitažlivostí a dostatečnou smyslností.
Guess Dare je toaletní voda pro ženy, které v sobě chtějí vyvolat ty nejniternější pocity. A jak lépe toho docílit, než skrze čichové smysly? Dopřejte si náležitý sex-appeal a přitahujte vší pozornost za přispění divoké růže, hruškového květu nebo jantaru. Zvolte kombinaci, které není možné cokoliv vytknout.
S patřičnou jemností však není prezentována jen samotná vůně, ale také celkové zpracování flakónku. Ten se pyšní křehkými tóny a originálním přívěskem této značky. Toaletní voda pro ženy Guess Dare bude vaší osobní vizitkou, s níž doslova uděláte díru do světa.
Složení
- Hlava
- květ jabloně, květ citronovníku, kumquat
- Srdce
- růže, jasmín, květ kaktusu
- Základ
- dřevité tóny, pižmo, kokos
- Druh vůně
- květinová, dřevitá
O značce Guess
Americká módní značka Guess je známá především svými oděvy vyznačujícími se vysokou kvalitou, silným slovem v určování trendů a kreativním marketingem. Neméně úspěšné jsou ale i módní doplňky, hodinky a šperky a v neposlední řadě parfémy.
Značku Guess založili v roce 1981 bratři Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, kteří se narodili v Maroku a v roce 1977 se přestěhovali do Kalifornie, aby si vyplnili svůj americký sen. V průběhu 70. let upoutali pozornost módního světa používáním džínoviny, která v té době byla pokládaná za staromódní. Návrhy bratrů Marciano byly natolik nadčasové, smyslné a apartní, že změnily přístup módního světa k džínům navěky.
První parfém uvedla značka Guess na trh v 80. letech ve spolupráci s Revlonem, později začala spolupracovat s Coty. Parfémy Guess jsou vytvářeny ve spolupráci s návrháři vůní jako Honorine Blanc, Claudette Belnavis či Ellen Molner. Značka Guess, působící dnes ve více než 80 zemích světa, se vyznačuje kombinací lásky k americkému západu s evropskou senzitivností a je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu.