Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex

  • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex
  • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex 1
  • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex 2
  • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex 3
  • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex 4
     více

    1 velikost produktu 3 349 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLÚterý 26. 9. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouÚterý 26. 9. 2017
    ZásilkovnaÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Gucci Museo Forever Now

    • Gucci Museo Forever Now parfémovaná voda unisex 100 ml  parfémovaná voda unisex 100 ml  

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: GUC2217

      3 349 Kč

    Nahoru

    Popis parfému Gucci Museo Forever Now

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Složení

    Hlava

    Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

    levandule, mandarinko-pomerančové aroma, bergamot, pomerančový květ, černý pepř

    Srdce

    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

    kosatec, bulharská růže, jasmín, marocká růže, ylang-ylang, kůže, muškátový oříšek, semiš

    Základ

    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

    pačuli, ambra, vetiver, pižmo, dřevité tóny

    Unisexová parfémovaná voda Gucci Museo Forever Now byla v roce 2013 navržena jako pocta muzeu Gucci Museo ve Florencii a připomíná tak florentské kořeny této luxusní značky.

    Bohatá, intenzivní a sofistikovaná vůně Gucci Museo Forever Now obsahuje klasické prvky a zároveň působí velmi moderním dojmem. Skvěle doplní šarmantní muže a elegantní ženy.

    Tajuplná hranatá lahvička ukrývá velmi intenzivní aroma, které vás nejprve příjemně osvěží citrusy a pronikavou levandulí se špetkou pepře. Okouzlující srdce v sobě  kombinuje půvabné květiny a vzrušující tóny semiše. Bohatý dřevitý závěr podtrhuje ušlechtilost této vůně.

    Nahoru

    O značce Gucci

    U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

    Nahoru

    Hodnocení Gucci Museo Forever Now

    Co si o Gucci Museo Forever Now myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší