530 514 014 po–pá 8–22 hod., so–ne 10–22 hod.

Givenchy Pí Neo

toaletní voda pro muže 100 ml

2×
Givenchy Pí Neo toaletní voda pro muže 100 ml
Givenchy Pí Neo toaletní voda pro muže 100 ml
Givenchy Pí Neo toaletní voda pro muže 100 ml
2 590
Sleva 58%
100 ml
1 094

Zobrazit produkty se speciální slevou
Kód: GIV0117 | Více než 20 ks skladem
ks
U Vás kurýrem PPL
Již zítra (úterý 24. 4. 2018)
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Givenchy Pí Neo

Givenchy Pí Neo je nový pánský parfém, představený v září roku 2008. Vůně je inspirovaná virtuálním světem budoucnosti ve filmu Matrix. Givenchy Pí Neo je v základu svěží citrusová vůně, která vás překvapí neobvyklou kombinací ambry a vanilky.

Vytváří jedinečnou a teplou konstelaci, nabízí novou alternativu pro vytvoření pikantní kombinace vůní. Tato vůně vám ve své podstatě představuje svět, který nikde nekončí, stejně jako číslo π, po němž je pojmenována.

Vůně je charakteristická i svou trvanlivostí a intenzitou. Na vašich šatech vydrží klidně i dva dny. Parfém je pikantní, mužný a rázný jako rychlé, mužné kroky. Givenchy Pí Neo se ztotožní s mladistvými, tajemnými muži, tak trochu žijícími ve svém vlastním virtuálním světě.

Parfém s sebou také nese filozofii „ Cítit se všude dobře“, což vám Pí Neo jednoznačně splní.

Složení

Hlava
bergamot, mandarinka
Srdce
cedr, koření, kůže, pačuli, tabák
Základ
jantar, vanilka
Druh vůně
dřevitá

O značce Givenchy

Značka Givenchy vznikla v roce 1952 a nese jméno svého zakladatele Huberta de Givenchy. Tento francouzský aristokrat již od útlého věku snil o tom, že jednou vybuduje světovou módní značku. Jako mladý absolvoval Givenchy cenné stáže a praxe v domě Diora, Pigueta a dalších.

Sen se Givenchymu postupně plnil a mohl se pyšnit tím, že oblékal Audrey Hepburn nebo také známé rodiny Guinessů a Kennedyů. Od té doby patří značka Givenchy k lídrům jak ve světě módy, tak v oblasti parfémů a dalších kosmetických produktů.

Hodnocení Givenchy Pí Neo

Přidat novou recenzi

vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem
4.0
2 hodnocení
1
1
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem