Evoluderm Refreshing

pleťové tonikum s vitamínem E

Evoluderm Refreshing pleťové tonikum s vitamínem E
Evoluderm Refreshing pleťové tonikum s vitamínem E
Evoluderm Refreshing pleťové tonikum s vitamínem E
250 ml

Kód: EVD0013 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Evoluderm Refreshing
250 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Evoluderm Refreshing

Pleťové tonikum s vitaminem E Evoluderm Refreshing ihned osvěžuje a revitalizuje normální pokožku a odstraňuje z ní zbytky nečistot a make-upu.

Vlastnosti:

  • působí antioxidačně, čímž zamezuje předčasnému stárnutí pleti
  • nedráždí pokožku alkoholem a poskytuje jí hydrataci
  • čistí póry do hloubky a zbavuje pleť přebytečného kožního mazu
  • zanechává pleť zklidněnou a připravenou na aplikaci krému

Složení:

  • vitamin E – chrání pleť před působením vnějších vlivů
  • glycerin – hloubkově zvlhčuje pleť
  • panthenol – zklidňuje pleť

Jak aplikovat:
Tonikum používejte ráno a večer na čištění pleti pomocí vatových tampónků, a to před vaší obvyklou každodenní péčí.

Vlastnosti

Konzistence
tonikum
Typ pleti
normální

O značce Evoluderm

Kosmetickou značku Evoluderm vytvořili v roce 2004 francouzský podnikatel Gabriel Aiach a jeho žena Nathalie. Gabriel zužitkoval své předešlé zkušenosti s výrobou kosmetiky a Nathalie do jeho záměru vnesla hravého ducha. Název kosmetiky nevznikl nahodile, ale spojením slov „evolution“ (vývoj) a „dermis“ (pokožka).

Cílem manželů je přinést lidem kosmetiku založenou na přírodních ingrediencích a za dostupnou cenu. Evoluderm se stala kosmetikou vyhovující zákazníkům všech typů pleti, pokožky a vlasů. Značka se neustále vyvíjí a za pouhých 15 let obohatila trh o stovky kvalitních produktů.

V současné době se kosmetika prodává v Evropě, Africe, na Středním východě a v Asii a vnáší do života spotřebitelů tolik potěšení, kolik do ní vložili její tvůrci.