Azzaro Chrome

voda po holení pro muže 100 ml

1×
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
1 300
Sleva 59%
100 ml
527

Kód: AZZ0042 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Azzaro Chrome

Voda po holení pro muže Azzaro Chrome Chrome dokonale doplní vůni ze stejné řady. Osvěží pleť, která je po holení podrážděná a začervenalá, provoní ji a dodá novou porci energie.

Složení

Hlava
ananas, bergamot, citron, neroli, rozmarýn
Srdce
brambořík, jasmín, koriandr
Základ
cedr, kardamom, mech, pižmo, santalové dřevo, tonka fazole

O značce Azzaro

Značka Azzaro byla vytvořena podle obrazu svého zakladatele, francouzsko-italského módního návrháře Lorise Azzara. Loris se narodil v Tunisu rodičům Sicilského původu, ale v roce 1962 se vydal do Paříže dobýt svět módy. Než skončila 60. léta, zvládl si vybudovat výbornou pověst a brzy značka Azzaro rozšířila svou nabídku i o parfémy.

První vůně Azzaro for Women byla uveden na trh v roce 1975. Dnes má značka Azzaro na svém kontě několik desítek parfémů a spolupracuje s nejlepšími návrháři vůní, jako jsou Maurice Maurin, Alberto Morillas či Jacques Cavallier. Vůně Azzaro ztělesňují moderní luxusní životní styl spojený s uměním užívat si život.

V roce 2003, po smrti Lorise Azzara, se do čela značky postavila francouzská návrhářka Vanessa Seward, později pak Arnaud Maillard a Alvaro Castejon. Ani za jejich vedení neztratila značka Azzaro nic ze své závratné úrovně kvality a osobitého stylu.

Hodnocení Azzaro Chrome

Přidat novou recenzi

intenzita
vzhled flakonu
celkový dojem
výdrž vůně
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení hodnocení produktu společností Notino s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
5.0
1 hodnocení
1
intenzita
vzhled flakonu
celkový dojem
výdrž vůně

Menu