Azzaro Chrome

voda po holení pro muže 100 ml

1×
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
Azzaro Chrome voda po holení pro muže 100 ml
1 250
Sleva 59%
100 ml
515

Kód: AZZ0042 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
pondělí 21. 1. 2019
Osobní odběr
neděle 20. 1. 2019
Azzaro Chrome
100 ml | 515

Popis parfému Azzaro Chrome

Voda po holení pro muže Azzaro Chrome je skvělý doplněk toaletní vody ze stejné řady. Skvěle uklidní začervenalou pleť. Kůže je svěží, zklidněná a vonící svěží, moderní a energickou vůní, která je stvořená pro všechny silné muže, kteří vědí, co chtějí a nenechají si nic diktovat.

Složení

Hlava
ananas, bergamot, citron, neroli, rozmarýn
Srdce
brambořík, jasmín, koriandr
Základ
cedr, kardamom, mech, pižmo, santalové dřevo, tonka fazole

O značce Azzaro

Značka Azzaro byla vytvořena podle obrazu svého zakladatele, francouzsko-italského módního návrháře Lorise Azzara. Loris se narodil v Tunisu rodičům Sicilského původu, ale v roce 1962 se vydal do Paříže dobýt svět módy. Než skončila 60. léta, zvládl si vybudovat výbornou pověst a brzy značka Azzaro rozšířila svou nabídku i o parfémy.

První vůně Azzaro for Women byla uveden na trh v roce 1975. Dnes má značka Azzaro na svém kontě několik desítek parfémů a spolupracuje s nejlepšími návrháři vůní, jako jsou Maurice Maurin, Alberto Morillas či Jacques Cavallier. Vůně Azzaro ztělesňují moderní luxusní životní styl spojený s uměním užívat si život.

V roce 2003, po smrti Lorise Azzara, se do čela značky postavila francouzská návrhářka Vanessa Seward, později pak Arnaud Maillard a Alvaro Castejon. Ani za jejich vedení neztratila značka Azzaro nic ze své závratné úrovně kvality a osobitého stylu.

Recenze Azzaro Chrome

Přidat novou recenzi

5.0
1 recenze
1
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem