Avon Treselle, parfémovaná voda pro ženy 50 ml | notino.cz

Avon Treselle

parfémovaná voda pro ženy 50 ml

Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
Avon Treselle parfémovaná voda pro ženy 50 ml
50 ml
240

Kód: AVO0072 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Avon Treselle

Avon Treselle je květinová a zároveň svůdná vůně pro výjimečné ženy. Symbolizuje odvahu, sebevědomí, neuvěřitelnou ženskou sílu a intuici. Nositelka vůně Avon Treselle je citlivá, optimistická a hlavu má plnou životních ideálů. Nebojí se jít za hlasem svého srdce a nedělá ji problém bořit mýty a nesmyslné předsudky.

 Hlava vůně Treselle ukrývá jedinečné esence lotosu a vzácné tuberózy zasypané jemnými plátky omamné růže. V delikátním srdci se nachází sladká vzrušující lékořice a výrazný pepř. Smyslný základ je inspirován čistým pižmem, opojnou lilií a kosatcem.

Tuto exkluzivní parfémovanou vodu Avon můžete nosit po celý den. Okouzlující vůně Avon Treselle vám dodá sebevědomí, životní optimismus a nadhled.

Složení

Hlava
lotos, růže, tuberóza
Srdce
lékořice, pepř
Základ
kosatec, lilie, pižmo
Druh vůně
květinová

O značce Avon

Avon parfémy a kosmetika – legenda mezi kosmetickými společnostmi. Na počátku příběhu značky stojí obchodní cestující s knihami David McConnell. Ke konci 19. století začal David ke knihám přidávat malý voňavý dárek, a protože brzy začal být větší zájem o jeho vůně, než o knihy, založil vlastní kosmetickou společnost California Parfume Company.

Řada výrobků pojmenovaných podle rodiště oblíbeného McConnellova autora Williama Shakespeara, Stradford upon Avon, která byla uvedená na trh v roce 1929, se stala tak populární, že se firma roku 1939 oficiálně přejmenovala na Avon Product Inc.

Dodnes Avon Cosmetics dodržuje svůj závazek chránit zdraví žen a bránit jejich práva. V rámci své společenské uvědomělosti se zaměřuje také na ekologii a obnovu deštných pralesů a jako jedna z prvních významných kosmetických společností již před více než 20 lety ukončil testování přípravků na zvířatech.

Menu