Gucci Rush 2, toaletní voda pro ženy 50 ml | notino.cz

Gucci Rush 2

toaletní voda pro ženy 50 ml

Gucci Rush 2 toaletní voda pro ženy 50 ml
Gucci Rush 2 toaletní voda pro ženy 50 ml
Gucci Rush 2 toaletní voda pro ženy 50 ml
Akce
1 980
Sleva 50%
50 ml
989

Kód: GUC0120 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Gucci Rush 2

Dámská toaletní voda Gucci Rush 2 je určena všem originálním a náročným ženám, které si umí vychutnat vzrušující okamžiky naplno.

  • květinově-dřevitá vůně s ovocnými podtóny
  • pro moderní energickou ženu
  • vhodná na denní nošení, především v teplých měsících

Složení vůně:
Z počátku vás zahalí ryze elegantní květinové akordy. V hlavě vůně se totiž mísí okvětní plátky růží, frézií a něžných konvalinek. Po chvíli vůní prostoupí srdce tvořené liliemi, gardéniemi, narcisy a netradičními palmovými listy. Návykové pižmo, mech a šťavnatý černý rybíz v základě dodávají celkové kompozici na smyslnosti a hloubce.

Příběh vůně:
Luxusní italská módní značka Gucci přišla na trh v roce 2001 s květinově-dřevitou novinkou Gucci Rush 2. Tato toaletní voda je následovnicí velmi oblíbené vůně Gucci Rush z roku 1999.

Složení

Hlava
dřevo, konvalinka, narcis
Srdce
frézie, gardénie, růže
Základ
černý rybíz, dub, pižmo
Druh vůně
dřevitá, květinová

O značce Gucci

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci.

Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu.

V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Menu