Gucci Eye řasenka pro objem

      Značka: Gucci

      2 varianty produktu od 969 Kč

      U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLStředa 31. 5. 2017
      U Vás kdekoliv v ČR poštouStředa 31. 5. 2017
      ZásilkovnaStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Praze - FlorentinumStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)
      K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)
      K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)

      Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

      Varianty Gucci Eye

      • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 010 Iconic Black (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

        Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

        odstín 010 Iconic Black (Opulent Volume Mascara) 7 ml
        Kód: GUC2346

        969 Kč

      • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 030 Midnight Blue (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

        3 ks skladem v centrálním skladu

        odstín 030 Midnight Blue (Opulent Volume Mascara) 7 ml
        Kód: GUC2348

        969 Kč

      • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 020 Cocoa (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

        Toto zboží není momentálně k dispozici.

        odstín 020 Cocoa (Opulent Volume Mascara) 7 ml
        Kód: GUC2347

        969 Kč

        Hlídat dostupnost

      • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 040 Iconic Ottanio (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

        Toto zboží není momentálně k dispozici.

        odstín 040 Iconic Ottanio (Opulent Volume Mascara) 7 ml
        Kód: GUC2349

        969 Kč

        Hlídat dostupnost

      Nahoru

      O značce Gucci

      Hodnocení

      Jednoduchost aplikace

      Kosmetická kvalita

      Spokojenost s výsledkem

      Vlastnosti

      barva

      černá

      voděodolné

      ne

      U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

      Nahoru

      Hodnocení Gucci Eye

      Co si o Gucci Eye myslíte vy?

      Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


      Hodnocení *

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



      nivea loreal 20%