GucciEye řasenka pro objem

  • Gucci Eye řasenka pro objem
  • Gucci Eye řasenka pro objem 1
  • Gucci Eye řasenka pro objem 2
  • Gucci Eye řasenka pro objem 3
     více

    2 varianty produktu od 969 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLPátek 28. 7. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouPátek 28. 7. 2017
    ZásilkovnaPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Gucci Eye

    • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 010 Iconic Black (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

      Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

      odstín 010 Iconic Black (Opulent Volume Mascara) 7 ml
      Kód: GUC2346

      969 Kč

    • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 030 Midnight Blue (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

      2 ks skladem v centrálním skladu

      odstín 030 Midnight Blue (Opulent Volume Mascara) 7 ml
      Kód: GUC2348

      969 Kč

    • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 020 Cocoa (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

      Toto zboží není momentálně k dispozici.

      odstín 020 Cocoa (Opulent Volume Mascara) 7 ml
      Kód: GUC2347

      969 Kč

      Hlídat dostupnost

    • Gucci Eye řasenka pro objem odstín 040 Iconic Ottanio (Opulent Volume Mascara) 7 mlřasenka pro objem 

      Toto zboží není momentálně k dispozici.

      odstín 040 Iconic Ottanio (Opulent Volume Mascara) 7 ml
      Kód: GUC2349

      969 Kč

      Hlídat dostupnost

    Nahoru

    O značce Gucci

    Hodnocení

    Jednoduchost aplikace

    Kosmetická kvalita

    Spokojenost s výsledkem

    Vlastnosti

    barva

    černá

    voděodolné

    ne

    U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

    Nahoru

    Hodnocení Gucci Eye

    Co si o Gucci Eye myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší