Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku.



Velká Británie dala světu řadu hudebních velikánů, včetně skupin Queen, Rolling Stones, Radiohead nebo třeba Deep Purple. A pánská toaletní voda Burberry Brit Rhythm for Him ve vás vyvolá stejné emoce, jako britská rocková hudba – pocit nekonečné energie, nadšení a chuti do života.
- moderní kožená vůně
- pro dynamického sebejistého muže
- vhodná na denní nošení, ale i pro speciální příležitosti
Složení vůně
Ve svrchních notách se propojuje osvěžující bylinné aroma bazalky, verbeny, aromatického kardamomu a bobulí jalovce. Po chvíli se rozvine vůně srdce, kterému dominují akordy výsostně svůdné kůže doplněné o pačuli a sturač. Kompozici podkresluje základ ze sametového cedrového dřeva, hřejivého kadidla a exotických tonka bobů.
Příběh vůně
Toaletní voda Burberry Brit Rhythm for Him byla představena roku 2013. Inspirací pro vonnou kompozici byla britská rocková hudba. Výrazná, nezaměnitelná a charismatická. Černý flakon zdobí vzor ikonické kostky, která je pro značku Burberry typická.
Zaujala vás tato vůně? Značka Burberry se v roce 2019 rozhodla design některých svých parfémů inovovat. Může se tedy stát, že se bude flakon nebo krabička v malých detailech lišit od fotografie. Spolehněte se, že svou nadčasovou britskou eleganci si však vůně Burberry vždy zachová.
Složení
Hlava | jalovec, bazalka, kardamom, verbena |
Srdce | kůže, pačuli, sturač |
Základ | cedr, kadidlo, tonka fazole |
Druh vůně | kožená |
Kompletní složení:
ALCOHOL DENAT., WATER, FRAGRANCE, LIMONENE, LINALOOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, BHT, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, EXT.VIOLET 2 (CI 60730), YELLOW 5 (CI 19140), RED 33 (CI 17200).
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Burberry – ikonická a ryze britská značka je doslova esencí země svého vzniku. Ve světě módy i parfémů dnes ztělesňuje nadčasovou eleganci, vytříbený styl a odkaz k tradicím.
Značka Burberry se zrodila již v roce 1856, kdy mladý Thomas Burberry začal pracovat v obchodě s oblečením pro venkovní aktivity. Zaměřil se na vývoj nových materiálů a v roce 1888 si svou právě vynalezenou voděodolnou, ale přesto prodyšnou látku gabardén nechal patentovat.
Praktické kousky oblečení Burberry ocenila třeba výprava Roalda Amundsena při cestě na jižní pól. Důstojníci sloužící v 1. světové válce zase nosili kabátky, které se staly vyhledávanými i mezi civilisty. V 50. letech se pak značka stala dvorním dodavatelem britské královské rodině.
Ikonické logo se cválajícím rytířem na koni a kostkovaný vzor je již po dlouhá desetiletí zárukou prémiové kvality, stejně jako kosmetika a vůně Burberry. Tradiční hodnoty značky v sobě skrývá každý parfém Burberry. Kouzlo britské elegance, tak můžete na vlastní kůži sami vyzkoušet i vy.