Ducray Anaphase + posilující a revitalizující šampon proti padání vlasů

- Popis produktu
- Články
- O značce
- Recenze 5
Popis produktu Ducray Anaphase +Vlastnosti
Ať už je příčina vašeho padání vlasů jakákoliv, je důležité dopřát vlasové pokožce vhodnou péči. Přesně takovou je posilující a revitalizující šampon proti padání vlasů Ducray Anaphase+. Představuje doplňkový přípravek k další péči při problémech s vypadáváním vlasů, jako jsou doplňky stravy nebo roztoky.
Vlastnosti:
- doplněk další péče proti padání vlasů
- dodává vlasům objem
- má velmi dobrou snášenlivost
- vhodný pro použití dle potřeby
Výsledky testování:
→ Klinická studie s 41 osobami probíhala po dobu 3 měsíců.
- 90 % zúčastněných potvrdilo stimulaci růstu vlasů
→ Další klinická studie zkoumala účinky šamponu na 42 lidech po dobu 6 týdnů.
- 88 % účastníků testování bylo spokojeno s redukcí padání vlasů
Jak aplikovat:
Naneste na vlhké vlasy, vmasírujte a opláchněte. Aplikaci opakujte a nechte působit 2-3 minuty. Poté použijte přípravek proti padání vlasů dle vlastních preferencí. V případě zasažení očí je důkladně vypláchněte.
Vlastnosti
- Typ vlasů
- všechny typy vlasů
- Účinek
- regenerace
- Typ pokožky hlavy
- všechny typy vlasové pokožky
- Problém s vlasy
- poškozené vlasy, řídnoucí vlasy a vypadávaní vlasů
Napsali jsme o Ducray Anaphase +Články
O značce Ducray
Francouzská dermo-kosmetická značka Ducray si od svého vzniku v 30. letech 20. století zakládá na inovativní a moderní výrobě vlasové pečujicí kosmetiky. Autor značky, Albert Ducray, uvedl na trh novinku v podobě tekutého šamponu k okamžitému použití s indikací pro určitý typ vlasů.
Produkty značky Ducray poskytují pomoc na téměř všechny problémy a potíže s vlasovou pokožkou a vlasy. Dnes je Ducray známá nejen vlasovou kosmetikou, ale také kvalitními přípravky určenými na pleť a tělo. Můžete si vybrat z řady krémů, mlék i gelů, které mají příjemnou texturou.
Pro všechny produkty značky Ducray je charakteristický vysoký standard, maximální účinnost a konstantní kvalita. Ducray je dostupná zákazníkům ve více než 60 zemích světa. Vyzkoušejte ji i vy na vlastní kůži a přesvědčte se, proč je tak oblíbená.