Zejména nadčasové vůně, jakou je třeba Boss Bottled, interpretují prostřednictvím kampaní se silnými, úspěšnými a galantními muži, jako jsou Gerard Butler, Chris Hemsworth či Ryan Reynolds, poselství dnešním mužům. Ambasadoři Boss Bottled mluví hlavně o tom, že činy jsou důležitější než slova. Že hrdina dneška vždycky dostojí svému slovu a jeho posláním je upřímnost a integrita, protože úspěch bez integrity neznamená nic. Mluví taky o tom, že to, co dělá muže lepším, není bohatství. Ale je to právě jeho chování k okolí, když mu zrovna nejde o zisk. Značka apeluje na myšlenku, že živobytí sice získáváme skrze věci, kterých dosáhneme, ale náš život naplníme až tím, co dáváme na oplátku.
Důležité pro kampaň Boss Bottled je také chtít více a dosahovat toho s pílí a cílevědomostí každý den. Být zkrátka hrdinou dneška. A to je i přesně to, co značka Hugo Boss vyznává ve své podstatě. Nejenom, že šije kvalitní obleky se smyslem pro detail. A že v reklamách se objevují silní úspěšní muži v perfektních oblecích. Ikony, hrdinové, milovníci. Ale hlavně předává světu důležitou zprávu: Není cílem se o úspěch snažit, ale sami úspěchem být. A s touto myšlenkou se zrodila i krásná vůně Hugo Boss Boss Bottled, která se díky své oblíbenosti dočkala několika variant.
Boss Bottled je jako elegantní pánská vůně populární již od svého uvedení v roce 1998. Hlava voní esencemi ze švestky, jablka, citrusů a svěžího bergamotu. Sex-appeal dodávají výtažky z hřejivého hřebíčku, skořice a karafiátu. Cedrové a santalové dřevo ve spojení s vanilkou, vetiverem a netradičním olivovníkem tvoří silný základ vůně, který má opravdu impozantní výdrž. Nic míň než dokonalé a kvalitní provedení bychom od Hugo Bosse ani nečekali. Tato vůně dokonale podtrhne jedinečnou osobnost každého muže.