Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso

sprchový gel pro muže 200 ml

Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso sprchový gel pro muže 200 ml
779
Sleva 27%
sprchový gel pro muže 200 ml
570

Kód: DOG2207 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso
sprchový gel pro muže 200 ml | 570

Popis parfému Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso

Sprchový gel pro muže Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso je skvělý doplněk parfémované vody stejné řady. Zažijte dokonalou rozkoš a čistotu při každém sprchování. Vaše pokožka bude jemná, zklidněná a provoněná aromatickou a dřevitou vůní. Reprezentuje muže s velkým srdcem, který miluje moderní životní styl.

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.