Burberry Mr. Burberry

parfémovaná voda pro muže 100 ml

Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry parfémovaná voda pro muže 100 ml
100 ml
1 005

Kód: BUR6460 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Burberry Mr. Burberry

Vydejte se na nečekané dobrodružství do rušných ulic nočního Londýna s parfémovanou vodou Mr. Burberry, která vám padne přesně na míru – stejně jako ikonický černý trenčkot Burberry.

  • hřejivá kořenitě dřevitá vůně
  • pro charismatického, sebejistého muže
  • vhodná na večerní nošení a speciální příležitosti

Složení vůně
Počátek parfémované vody se otevírá jiskrnou mátou, grepem, semínky kardamomu a pronikavým estragonem. Podmanivý muškátový oříšek, cedr a levandule dodávají kompozici neobyčejně mužný nádech. Dřevitý závěr vás zahřeje vzrušujícími skořicovými tóny ve spojení s podmanivou pačuli, benzoinem a ambrou.

Příběh vůně
Muž Burberry je plný kontrastů. Je klasický, ale přitom moderní. Distingovaný a zároveň smyslný. Elegantní, ale přesto rebelský. Stejně jako britská metropole, která byla inspirací pro tuto vůni. Hrdlo flakonu zdobí stuha z černého gabardénu, z něhož je ušitý legendární trenčkot této značky. Luxusní parfémovaná voda Mr. Burberry byla uvedena na trh v roce 2017.

Složení

Hlava
estragon, grep, kardamom, máta
Srdce
cedr, levandule, muškátový oříšek
Základ
ambra, benzoin, pačuli, santalové dřevo, skořice, vetiver
Druh vůně
dřevitá, kořenitá

O značce Burberry

Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její Veličenstvo královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?

Menu