



Popis Armaf Club de Nuit Oud
Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | broskev, hruška, mučenka, ananas, švestka, bergamot |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | jasmín, kašmírové dřevo, frézie, fialka |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | pižmo, ambra, vanilka, oud |
Druh vůně | ovocná, květinová, dřevitá |
Vydejte do srdce divočiny
Nebojte se vykročit z davu. Parfémovaná voda unisex Club de Nuit Oud je pozvánkou do světa mystické říše, kde každý tón vypráví nezapomenutelný příběh. Tato kompozice spojuje vzácné ingredience v perfektní harmonii a přináší sofistikovanou vůni, která vás halí do elegance a tajemství.
- ovocná vůně pro ženy i muže
- na trh uvedena v roce 2023
- v nadčasovém flakonu s duhovými odlesky
Složení vůně:
V úvodu vás přivítá šťavnatá kombinace bergamotu, sladkého ananasu, broskve, mučenky, hrušky a švestky, která voní svěže a energicky. Postupně však čichové buňky získají pocit zklidnění v samotném srdci, kde se rozvine delikátní jasmín a frézie, doplněné něžnými lístky fialky a hřejivým kašmírovým dřevem. Základ tvoří hluboké a smyslné tóny kambodžského oudu, santalového dřeva, cypriolu, křišťálové ambry, pižma a sladké vanilky, které zanechávají bohatou a nezapomenutelnou stopu.
Příběh vůně:
Cesta značky Armaf začala před 54 lety s vizí Aliho Fakhruddina, který snil o budování společnosti přinášející úspěch všem – od zaměstnanců až po zákazníky. Jeho přesvědčení, že podnikání musí prospívat každému článku v řetězci, se stalo základem hodnot, které dodnes utvářejí značku.
Z malé rodinné firmy vznikla před 17 lety Sterling Perfumes Industry, která začínala s denní produkcí 250 kusů. Díky tvrdé práci a obětavosti se však proměnila v globálního lídra, vyrábějícího dnes přes 250 000 kusů denně. Armaf, klenot portfolia Sterling Perfumes, se stala ikonou parfémového průmyslu Emirátů, a to nejen díky parfémované vodě Club de Nuit Oud. S odvahou a vizí nyní značka míří k ještě větším úspěchům, včetně expanze na trh v USA.