Zippo Fragrances Feelzone for Him deospray pro muže

Značka: Zippo Fragrances

1 velikost produktu 159 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLJiž zítra (Čtvrtek 30. 3. 2017)
U Vás kdekoliv v ČR poštouJiž zítra (Čtvrtek 30. 3. 2017)
ZásilkovnaJiž zítra (Čtvrtek 30. 3. 2017)
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumJiž zítra (Čtvrtek 30. 3. 2017)
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyJiž zítra (Čtvrtek 30. 3. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Zippo Fragrances Feelzone for Him

  • Zippo Fragrances Feelzone for Him deospray pro muže 150 ml deospray pro muže 150 ml 

    Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

    Kód: ZIF0153

    159 Kč

Další produkty Zippo Fragrances Feelzone for Him

Nahoru

O značce Zippo Fragrances

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Zippo Fragrances jsou parfémy od známé značky originálních zapalovačů Zippo. Tyto zapalovače si v roce 1936 nechal obchodník George G. Blaisdel patentovat v Pensylvánii. Zippo zapalovače se staly slavné po celém světě mezi kuřáky, pro které je tento zapalovač zároveň i módním doplňkem. Zippo má totiž elegantní hladký kovový a velmi specifický design. Netrvalo dlouho a značka rozšířila svůj sortiment i o doplňky k zapalovačům, svíčky, oblečení pro muže a originální nadčasové pánské parfémy. Parfémy začala tato populární americká značka produkovat v roce 2010. Vůně se nesou v duchu ikonických zapalovačů a to především tvarem flakónu, který na první pohled vypadá jako zvětšený zapalovač Zippo.

Nahoru

Hodnocení Zippo Fragrances Feelzone for Him

Co si o Zippo Fragrances Feelzone for Him myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



parfums.cz mění jméno na notinozasilkovna