ReebokMove Your Spirit toaletní voda pro ženy
Užívejte si něžné květinové okouzlení po celý den. Toaletní voda Reebok Move Your Spirit ukrývá tisíce okvětních lístků, jejichž vůně skvěle podtrhne vaši ženskost a přirozený půvab.
- květinová vůně
- ovocná vůně
- ideální volba pro svobodomyslnou ženu
- vůně vhodná pro každodenní nošení
- vznikla také pánská verze této vůně
Složení
Hlava | červené ovoce, růžový pepř, orchidej |
Srdce | frézie, pivoňka |
Základ | vanilka, krémové tóny, pižmo |
Druh vůně | ovocná, květinová |
Kompletní složení:
ALCOHOL DENAT, WATER, FRAGANCE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BHT, DISODIUM EDTA, YELLOW 5 (CI 19140), RED 4 (CI 14700). 80% vol.
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Kultovní americký výrobce fitness obuvi a oblečení – to je Reebok. Značka se zabývá výrobou sportovního oblečení, sportovní i lifestylové obuvi, sportovního vybavení, vývojem inovativních produktů pro sportovce a v neposlední řade i sponzoringem sportovců a sportovních týmů.
Značka Reebok má bohatou historii. V 90. letech 19. století se Joseph William Foster z Velké Británie zabýval výrobou sportovní obuvi a jako jeden z prvních začal v běžeckých botách, které vyráběl, používat běžecké hroty.
Později se k rodinnému podniku připojili jeho synové a název společnosti se změnil na J.W. Foster & Sons. V roce 1958 Joe a Jeff Fosterovi založili společnost Reebok, jejíž název je afrikánským výrazem pro druh africké antilopy, na který bratři narazili v jihoafrickém slovníku.
V 80. letech značka masivně zasáhla americký trh. Sportovní gigant uvedl na trh oblečení a sportovní doplňky, včetně teplákových souprav, které se vyrábějí a navrhují dodnes. V roce 1982 Reebok uvedl na trh aerobikovou obuv Reebok Freestyle, první sportovní obuv určenou pro ženy.
Samotné logo společnosti Reebok je symbolem změny a transformace, protože v průběhu let se image značky různě měnila a docházelo ke změnám loga i produktové strategie. A i když si značka prošla ve své historii řadou změn – v roce 1900 začínala jako britský výrobce běžeckých hrotů, v 80. letech se proměnila v americkou sportovní velmoc, kdy její bílá kožená obuv dominovala trhu, a v roce 2005 ji odkoupila společnost Adidas – pořád zůstává kultovní značkou sportovní obuvi, oděvů i vybavení pro celé generace sportovních nadšenců.