Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue

toaletní voda pro muže 125 ml

Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue toaletní voda pro muže 125 ml
Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue toaletní voda pro muže 125 ml
Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue toaletní voda pro muže 125 ml
125 ml

Kód: RAL0135 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue
125 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue

Panský parfém Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue je citrusově-dřevitá vůně pro mladé sebevědomé muže. Představuje jejich lásku ke sportu a ke krásným ženám. Zároveň se tito muži rádi dobře oblékají, mají smysl pro vkus a potrpí si na eleganci.

Vůni Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue otevírá jedinečný osvěžující akord čerstvé limetky. Jiskřivé tóny se sofistikovaně proplétají s exotickými notami šťavnatých citrusů. Základu vůně vévodí právě utržený grapefruit. Jeho esence dodávají celé kompozici jedinečné charisma. Tento sportovní pánský parfém The Big Pony 1 Blue od Ralph Lauren je určen pro celodenní nošení i pro vaše pohybové aktivity.

Propojte sport s luxusem a užívejte si dámské pozornosti s exkluzivní vůní Ralph Lauren The Big Pony 1 Blue!

Složení

Hlava
limetka
Složení
dub, limetka
Srdce
citrusy
Druh vůně
aromatická, dřevitá

O značce Ralph Lauren

Americký módní návrhář Ralph Lauren se narodil 14. října 1939 v New Yorku a vyrůstal v Bronxu. Práce pro společnost vyrábějící kravaty ho inspirovala k tomu, aby začal navrhovat vlastní vázanky. V roce 1967 začal sám podnikat. Od počátku byl pro značku Ralph Lauren charakteristický bohatý styl, který vyvolával dojem anglické aristokracie. Svou první prodejnu otevřel v roce 1971 v Beverly Hills, dnes má prodejny po celém světě včetně Londýna, Paříže nebo Šanghaje. Parfémy Ralph Lauren uvedl už na konci 70. let a staly se neméně důležitou součástí jeho módního impéria. Promítá se do nich mimo jiné Laurenova posedlost detaily a smysl pro nadčasovost.

Menu