Problémy s doručením
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se vaše zásilka nachází.
Doručení poštou
- na váš email jsme zaslali podací číslo zásilky
- ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému české pošty zde, kde zadáte číslo balíku
- v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na vaší poště, můžete si pro ni zajít
- pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my
V případě, že dopravce zásilku ztratí, nebo nebudou informace na internetu úplné, případně si nebudete vědět rady, obraťte se na naši zákaznickou linku 530 514 014.