Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | bergamot, grep, květy mandarinky |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | pomerančový květ, malina, černý rybíz |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | marshmallow, šlehačka, pižmo, Ambrette (ibiškovec pižmový) |
Druh vůně | citrusová, orientální, ovocná |
Zářící potěšení ukryté ve flakonu
Jakou vůni si představíte, když uvidíte tento poutavý flakon se zdobným vystupujícím reliéfem? Dámská parfémovaná voda Parfums De Marly Oriana je variací na texturu, kterou zrcadlí nejen flakon, ale také francouzský dezert mille-feuille spojující v sobě sladkost, jemnost, ale i smyslnost.
- gurmánská, květinovoovocná vůně pro ženy
- vhodná k nošení přes všechna roční období
Složení vůně:
Přivoňte si k této sytě růžové kytici. Její vůně se otevírá šťavnatou mandarinkou a italským bergamotem, které spolu s osvěžujícím grapefruitem vytvářejí zářivou souhru. Postupně se k nim přidává pomerančový květ, jehož nasládlá esence radostně tančí s citrusovými tóny. Černý rybíz s malinou zase přinášejí do vonné kompozice ovocnou sytost a jemnou kyselost.
Dále se rozvíjí křehké aroma marshmallow a ta nejjemnější šlehačka z Chantilly. V závěru vás čeká pižmo a ibiškovec pižmový, přinášející vůni tělesný nádech, který propojuje všechny složky a dodává jim hloubku a osobitost.
Příběh vůně:
Říká se, že za zrodem šlehačky stojí muž jménem Procopio, kterého mnozí znají jako vynálezce zmrzliny. Podle vyprávění šlehačku vytvořil na počest francouzského krále Ludvíka XV. na dvoře zámku Chantilly. Značka Parfums De Marly vdechla této pověsti nový život, když stvořila Orianu – parfémovanou vodu píšící příběh krásky, která za sebou zanechá nádhernou vůni všude, kde vstoupí.
Parfums De MarlyOriana parfémovaná voda pro ženy
Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku, z důvodu aktualizace balení výrobcem.