


Typ vlasů | všechny typy vlasů |
Typ pokožky | pro všechny typy pokožky |
Účinek | hydratace, čištění |
Aktivní látky | CBD |
Typ pokožky hlavy | všechny typy vlasové pokožky |
Sprchový gel Palmolive Forest Edition Lucky Bamboo je nezbytnou součástí každodenní hygieny. Jemně, ale šetrně čistí pokožku celého těla a dodává jí potřebnou hydrataci.
Vlastnosti:
- intenzivně hydratuje
- pokožku zanechá sametově jemnou a hebkou
- navrací pokožce komfortní pocit
- vyživuje a pečuje o pokožku
- lze použít na tělo i vlasy
- dodává pocit svěžesti
Jak používat:
Vhodné pro každodenní použití.
Kompletní složení:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM, LAURYL HYDROXYSULTAINE, SODIUM SALICYLATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, TETRASODIUM EDTA, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PPG-2 HYDROXYETHYL COCAMIDE, CANNABIS SATIVA SEED OIL, BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT, CHARCOAL POWDER, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, CEDRUS ATLANTICA BARK OIL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, HYDROLYZED SILK, LAMIUM ALBUM EXTRACT, MEL, MENTHA AQUATICA LEAF EXTRACT, PRUNUS PERSICA JUICE, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, CITRONELLOL, LINALOOL, CI 17200, CI 19140, CI 42090. THC 0 %
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Historie značky Palmolive se datuje od roku 1864, kdy B. J. Johnson otevřel továrnu Mýdlo v Milwaukee, Wisconsin. Vyráběla se zde mýdla z palmového a olivového oleje.
V roce 1898 byl pak představen nový produkt Palmolive Soap (plovoucí mýdlo), podle něhož později přejmenoval i firmu na Palmolive Company. V roce 1928 se společnosti Palmolive a Colgate spojily a od roku 1953 až dosud se oficiálním názvem společnosti stává Colgate-Palmolive Company.
Americká nadnárodní společnost je zaměřená na výrobu a distribuci produktů ústní hygieny, péče o tělo, domácnost a výživy pro zvířata. Palmolive je značkou kvality a tradice spojené s nejmodernějšími technologiemi, stálice v uspokojování každodenních potřeb náročných zákazníků.