Nina Ricci Nina toaletní voda tester pro ženy

Značka: Nina Ricci

Tento produkt je TESTER.
Tester je speciální verze, která je balena do bílé krabičky a nemívá kryt rozprašovače. Složení vůně je stejné.
více informací o TESTERU

Varianty Nina Ricci Nina

  • Nina Ricci Nina toaletní voda tester pro ženy 80 ml toaletní voda tester pro ženy 80 ml 

Nahoru

Popis parfému Nina Ricci Nina

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Složení

Hlava

Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

limetka

Srdce

Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

durman, pivoňka, pralinka, jablko Granny Smith

Základ

Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

virginský cedr, pižmo, jabloň

Nina Ricci Nina je smyslný parfém, ve kterém se snoubí francouzský luxus, šarm, smyslnost a něha. Vůně, která provoní každý váš den a vytrhne vás ze zaběhnutého stereotypu! Jedinečná hořko-sladká kombinace vůní parfému Nina vás příjemně naladí a roztančí vaše smysly.

Paletu neodolatelných pokušitelských vůní skvěle otevírají výtažky citrusových plodů, především exkluzivního kalábrijského citrónu. V srdci vůně se ukrývají poupata pivoněk a lehce zkaramelizovaná pralinka s jemným dotekem vanilky. V této sladké směsi se nachází i tzv.“ jablko lásky “ maracuja. V základu nás uvítá smyslné pohlazení bílého cedru a bílého mošusu. Jedinečný romantický dojem z vůně zanechává lehce tlumené dřevo z jabloně.

Parfém Nina od Nina Ricci je pozitivní příjemná vůně ukrytá ve flakonu tvaru jablíčka. Její romantické a hravé tóny vás svedou k pokušení!

Co je tester? Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku, případně je zcela bez obalu a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.

Nahoru

O značce Nina Ricci

Parfémy Nina Ricci | Nina Ricci vznikla jako módní dům v roce 1932 v Mecce módy – v Paříži. Zakladatelem značky Nina Ricci byla Maria Nina Ricci, Italka ze staré školy již od puberty doslova posedlá krejčovstvím, a její syn Robert Ricci. Krédem produktů rodinné značky Ricci byla noblesa, uhlazenost, romantika a ženskost, což Ricciové jednoho dne (1949) přenesli také do světa vůní a samozřejmě i doplňků, typicky brýlí. Nejen parfémy Nina Ricci tak dnes patří mezi velmi populární světové značky, bezmála čtyřicet let po smrti ambiciózní dívky z Turína. Seznamte se s fenoménem Nina Ricci skrze naprostou klasiku Nina Ricci L'Air du Temps, loňskou luxusní novinku Nina Ricci Nina L´Elixir, nebo naopak velmi dostupnou kolekci Nina Ricci Love in Paris.

Nahoru

Videa k Nina Ricci Nina

Nahoru

Hodnocení Nina Ricci Nina

  • 29. září 2016
    Pavlína

    Moje nejoblíbenější vůně od podzimu do jara :-)

  • 8. ledna 2016
    Laura

    Znám od kamarádky,na ní voní nádherně,ale já si připadám jak přeslazený bonbonek .

  • 16. listopadu 2015
    Stanislav

    Manželce kupuji zde již více jak 5 let , zatím nic jiného lepšího za přijatelnou cenu nenašla. A to říkám , že má čich služebního psa. Vyhrála již několik soutěží, kde měli rozpoznat vůně parfémů.

  • 20. března 2015
    Lena Jasmin

    Vůně je nádherná, kořeněná, moc se mi líbí a doporučila bych jí. Mám ale připomínku k flakonu. Je to kýč, nelíbí se mi vůbec, nehledě na to, že je i rozměrově velmi nepříjemný do ruky...

  • 28. září 2014
    Božena cidlíková

    opravdu skvělá, osvěžující toaletka, všem mohu ráda doporučit

Co si o Nina Ricci Nina myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%