Nina Ricci Nina Edition d'Or

toaletní voda pro ženy 80 ml

Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
Nina Ricci Nina Edition d'Or toaletní voda pro ženy 80 ml
80 ml

Kód: NIN0689 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Nina Ricci Nina Edition d'Or
80 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Nina Ricci Nina Edition d'Or

Dámská toaletní voda Nina Ricci Nina Edition d’Or je květinovo-ovocnou vůní, jež byla uvedena na trh v roce 2015. Zaposlouchejte se do její čarovné melodie a nechte proniknout vonné tóny do svého srdce.

Vůně vás okouzlí svým bohatým složením, v němž od samého počátku kraluje neroli, grapefruit, jablko a mandarinko-pomerančové aroma. Za svrchními tóny následuje sladké srdce z třešně, gardénie, květu jabloně a svěžích vodních tónů. Smyslný základ tvoří pižmo, s nímž stoupá přitažlivost a exkluzivita vůně.

Toaletní voda Nina Ricci Nina Edition d’Or si vás zcela podmaní. Pokud milujete přepych, stane se vůně vaším drahým šperkem, který zatoužíte nosit na večerní události i ve vašem každodenním životě.
  

Složení

Hlava
jablko, mandarinko-pomerančové aroma, neroli
Srdce
gardénie, květ jabloně, třešeň, vodní tóny
Základ
pižmo
Druh vůně
ovocná

O značce Nina Ricci

Značka Nina Ricci vznikla jako módní dům v roce 1932 v Paříži. Zakladatelem značky Nina Ricci byla Maria Nina Ricci, Italka ze staré školy již od puberty doslova posedlá krejčovstvím, a její syn Robert Ricci. Krédem produktů rodinné značky Ricci byla noblesa, uhlazenost, romantika a ženskost, což Ricciové jednoho dne (1949) přenesli také do světa vůní a samozřejmě i doplňků, typicky brýlí. Nejen parfémy Nina Ricci tak dnes patří mezi velmi populární světové značky.

 

Menu

TOPlist