Nina Ricci La Tentation De Nina

toaletní voda pro ženy 50 ml

Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
Nina Ricci La Tentation De Nina toaletní voda pro ženy 50 ml
50 ml

Kód: NIN0336 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Nina Ricci La Tentation De Nina
50 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Nina Ricci La Tentation De Nina

Nina Ricci La Tentation de Nina je toaletní voda pro ženy, která vznikla v rámci spolupráce parfumérky a cukrárny. Výsledkem je exkluzivní spojení smyslů a chutí. Nasládlá vonná esence, která se vyjímá svým jedinečným aromatickým závanem. Dokonalost určená pro naprosté gurmány.

Toaletní voda Nina Ricci La Tentation de Nina se pyšní hlavně citrusovými tóny, které se prolínají s malinovou marmeládou. To vše za přítomnosti bulharské růže. Ideální kombinace, s níž prokážete příslušnost k eleganci, svěžesti a přirozené smyslnosti. Sladká kompozice ověnčená mandlemi.

Nina Ricci La Tentation de Nina, to je flakónek ve tvaru překrásného růžového jablka se zlatými lístky. Luxusní provedení, které vám napovídá lahodou nasládlost vonné esence. Užívejte si každý den v rauši aromatického závoje, jehož síle podlehne naprosto každý muž.

Složení

Hlava
bergamot
Srdce
citron, makronky, malina, mandle, růže
Základ
bílé pižmo, santalové dřevo, vanilka
Druh vůně
květinová, ovocná

O značce Nina Ricci

Značka Nina Ricci vznikla jako módní dům v roce 1932 v Paříži. Zakladatelem značky Nina Ricci byla Maria Nina Ricci, Italka ze staré školy již od puberty doslova posedlá krejčovstvím, a její syn Robert Ricci. Krédem produktů rodinné značky Ricci byla noblesa, uhlazenost, romantika a ženskost, což Ricciové jednoho dne (1949) přenesli také do světa vůní a samozřejmě i doplňků, typicky brýlí. Nejen parfémy Nina Ricci tak dnes patří mezi velmi populární světové značky.