Mont Blanc Emblem Intense dárková sada

Značka: Mont Blanc

1 velikost produktu 1 199 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLPondělí 27. 2. 2017
U Vás kdekoliv v ČR poštouPondělí 27. 2. 2017
ZásilkovnaPondělí 27. 2. 2017
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumPondělí 27. 2. 2017
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyPondělí 27. 2. 2017
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
K vyzvednutí v Ostravě - ul. 28. říjnaPondělí 27. 2. 2017
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Mont Blanc Emblem Intense

  • Mont Blanc Emblem Intense dárková sada I. toaletní voda 100 ml + balzám po holení 100 ml + sprchový gel 100 mldárková sada I. 

    Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

    toaletní voda 100 ml + balzám po holení 100 ml + sprchový gel 100 ml
    Kód: MBL0543

    1 199 Kč

Další produkty Mont Blanc Emblem Intense

Nahoru

O značce Mont Blanc

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Mont Blanc byla založena už v roce 1906 v Hamburku v Německu jako společnost vyrábějící luxusní pera. Značku Mont Blanc založila trojice mužů - Voss, Nehemias a Eberstein, kteří dali vzniknout jedné z nejluxusnějších a nejexkluzivnějších značek vůbec. Dlouhá léta se značka Mont Blanc zaměřovala pouze na vysoce kvalitní psací potřeby a doplňky, ale postupem času nabalovala i další produkty, mezi nimi samozřejmě i velmi originální parfémy. Dnes je velmi aktivní charitativně, kdy bojuje zejména proti negramotnosti a nerovnému přístupu ke vzdělání, a provozuje 66 obchodů po celém světě od domovského Hamburku přes Bombaj až po Brisbane.

Nahoru

Hodnocení Mont Blanc Emblem Intense

Co si o Mont Blanc Emblem Intense myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



parfums.cz mění jméno na notinozasilkovna