Mary Kay Lash Intensity řasenka pro prodloužení a zahuštění řas

Značka: Mary Kay

1 varianta produktu 429 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLJiž zítra (Pátek 26. 5. 2017)
U Vás kdekoliv v ČR poštouJiž zítra (Pátek 26. 5. 2017)
ZásilkovnaJiž zítra (Pátek 26. 5. 2017)
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumJiž zítra (Pátek 26. 5. 2017)
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyJiž zítra (Pátek 26. 5. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Mary Kay Lash Intensity

  • Mary Kay Lash Intensity řasenka pro prodloužení a zahuštění řas odstín Black 9 gřasenka pro prodloužení a zahuštění řas 

    Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

    odstín Black 9 g
    Kód: MKY1694

    429 Kč

Nahoru

O značce Mary Kay

Hodnocení

Jednoduchost aplikace

Kosmetická kvalita

Spokojenost s výsledkem

Vlastnosti

barva

černá

voděodolné

ne

Mary Kay má svůj původ v dalekém zámoří. Právě osoba stejného jména se v roce 1963 postarala o to, že se známé logo Mary Kay začalo objevovat mezi dalšími a novými zákazníky. Žena se třemi dětmi se pustila do produkce této tělové kosmetiky s velikou a nezkrotnou vervou. Původní prodej nejznámější americké kosmetické značky začal formou podomního prodeje a později byl přesunuj téměř do 29 zemí celého světa. Mary Kay se snažila okouzlit miliony nadšených klientek především efektivními výsledky používání všech modelových řad příslušných přípravků. Její místo se nachází především v domácím použití.

Nahoru

Hodnocení Mary Kay Lash Intensity

  • 5. března 2017
    Petra

    Řasy jsou po aplikaci krásné,husté ,dlouhé,vypadají skvěle...Má to docela zásadní velké ALE..... Štípe v očích,po nanesení potoky slz,no prostě za docela vyšší cenu je to špatně a to je prý vhodná na ciltive oči.... škoda....

Co si o Mary Kay Lash Intensity myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%