Loewe Aura Loewe Magnéticaparfémovaná voda pro ženy

1×
Loewe Aura Loewe Magnética parfémovaná voda pro ženy 120 ml
Loewe Aura Loewe Magnética parfémovaná voda pro ženy 120 ml
120 ml

Kód: LOW0166 | Toto zboží není momentálně k dispozici
Dárek pro vás
Při nákupu nad 1200 Kč si můžete v košíku vybrat až z 12 skvělých produktů.
Dárek pro vás
Dárek pro vás
Dárek pro vás

Popis parfému Loewe Aura Loewe Magnética

Květinová parfémovaná voda Loewe Aura Magnética umocní vaši přitažlivost. S touto vůní se stanete pro muže ve své blízkosti okouzlujícím magnetem. Vychutnejte si pozornost svého okolí naplno každý den!

Růžový pepř dodává vůni pikantnost a vzrušující náboj. Esence bergamotu a mandarinky přinášejí citrusové osvěžení. Střední tóny jsou tvořeny růžovým olejem a jasmínem. Živočišná kůže v závěru vůně dodá celé kompozici neobyčejnou smyslnost.

Dámská parfémovaná voda Loewe Aura Magnética byla uvedena na trh v roce 2013. Její podmanivé aroma je vhodné pro denní i večerní nošení. Ideální volba na vášnivou schůzku.

Složení

Hlava
bergamot, mandarinka, růžový pepř
Srdce
jasmín, růžový olej
Základ
benzoin, kůže, pačuli, pižmo, santalové dřevo, vanilka
Druh vůně
květinová, orientální

O značce Loewe

Loewe je španělská značka oděvů a luxusního zboží se sídlem v Madridu. Je známá především svými koženými výrobky, taškami a doplňky a v neposlední řadě jedinečnými parfémy.

Historii značky Loewe začala psát skupina kožehulů již v roce 1846, ačkoliv své současné jméno získala společnost až o 26 let později. Tehdy v ní začal působit německý koželuh Enrique Roessberg Loewe. Značka se postupně těšila stále většímu světovému věhlasu a výrazně expandovala. Do světa parfémů vstoupila v roce 1972 s vůní L de Loewe for Women.

V 80. letech společnost Loewe uzavřela partnerství s koncernem Moët Hennessy Louis Vuitton a dnes má na svém kontě desítky vůní. Parfémy Loewe vznikají ve spoluprací se špičkovými mistry vůní, jako jsou Emilio Valeros, Yves Cassar, Alberto Morillas a Celine Barel.

Recenze Loewe Aura Loewe Magnética

5.0
1
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem