


Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | citronová kůra, kardamom, mandarinka |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | levandule, jablko |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | santalové dřevo, pačuli |
Druh vůně | aromatická, dřevitá |
Slova nebudete potřebovat, protože styl a nenucená elegance už našla dokonalého mluvčího. Toaletní voda Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 French Panache odprezentuje vaši osobnost s francouzským šarmem.
- aromatická dřevitá vůně
- pro energické a hravé muže
- toaletní voda má i dámskou verzi
Složení vůně
V první vlně vonné kompozice připlouvá svěží mandarinka s citronovou kůrou a špetkou koření kardamom. Ve vůni se poté začnou pozvolna projevovat tóny šťavnatého jablka a omamné levandule, které vás doprovodí až k samotnému základu. V něm se o dokonalou vyváženost toaletní vody postarají akordy pačuli a santalového dřeva.
Příběh vůně
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 French Panache přichází ve sportovně elegantním neprůhledném designu a zhmotňuje přirozenou francouzskou eleganci, nenucenost a hravý charakter energického muže. Toaletní voda vyjadřuje svobodu pohybu v souladu s duší značky Lacoste.
Kompletní složení:
ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER/EAU, PARFUM/FRAGRANCE, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, COUMARIN, LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, EUGENOL, BHT.
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Lacoste je symbolem neformální elegance, a to jak v oblasti módy, tak ve světě parfémů. Založena byla značka v roce 1933 známým tenistou René Lacostem a zpočátku se orientovala výhradně na výrobu sportovního oblečení. Francouzský šampion si přál cítit se při hře pohodlně, zároveň však stále jako gentleman. Uvolněnost, jednoduchost i přirozená elegance se tak dodnes odráží v Lacoste módě i vůních.
René Lacoste dal značce nejen své jméno, ale také známý symbol – zeleného krokodýla. Ten je inspirován přezdívkou „Aligátor“, kterou tenista získal od amerických novinářů poté, co mu jeho kapitán na Davis Cupu přislíbil koupit za vyhraný zápas krokodýlí kufr.
První parfém Lacoste byl představen v roce 1984 a následovaly další řady vůní pro muže i ženy, z nichž většina byla inspirována různými sporty. Pánské i dámské parfémy Lacoste jsou symbolem uvolněné elegance již několik desítek let a patří k nejvyhlášenějším módním značkám současnosti.