Kenzo Homme

toaletní voda pro muže 100 ml

Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
Kenzo Homme toaletní voda pro muže 100 ml
2 190
Sleva 59%
100 ml
900

Kód: KZO0084 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
Kenzo Homme
100 ml | 900

Popis parfému Kenzo Homme

Osvěžující toaletní voda Kenzo Homme otevírá nové dimenze a přináší neobyčejný pocit svobody a lehkosti. Jedinečným způsobem vás nabije energií a naplní touhou po nových dobrodružstvích.

  • svěží aromatická vůně
  • vůně pro muže toužící po nekonečné svobodě
  • výborně se hodí pro jarní a letní měsíce

Složení vůně
Toaletní voda Kenzo Homme je plná úžasných kontrastů, které si vaše smysly budou vychutnávat plnými doušky. Hned v úvodu vás překvapí aromatická šalvěj, mahagon a osvěžující citrusové a mořské tóny. Srdce vonné kompozice je plné květinových esencí, jež nečekaně doplňují jalovcové bobule, kmín nebo muškátový oříšek. Hřejivý mužný základ vůně patří především dřevitým akordům v kombinaci s dubovým mechem, pižmem a smyslnou ambrou.

Příběh vůně
Originální flakon Kenzo Homme svým tvarem připomíná větrem zohýbaný bambus, tmavomodrá barva pak symbolizuje svěžest mořské vody. Vůně byla vydána v roce 1991 a vytvořil ji parfémář Christian Mathieu inspirován světem a jeho vzdálenými obzory.

Složení

Hlava
bergamot, citron, mahagon, mořské tóny, šalvěj
Srdce
borovice, broskev, jalovcové bobule, jasmín, karafiát, kmín, konvalinka, kořen kosatce, muškátový oříšek, růže
Základ
ambra, cedr, dubový mech, jedle, labdanum, pižmo, santalové dřevo, vetiver
Druh vůně
aromatická, vodní

O značce Kenzo

Značka Kenzo vznikla pod záštitou japonského návrháře Kenzo Takady na počátku 70. let v Paříži a ještě v téže dekádě dosáhla ohromujících výsledků. Traduje se, že Kenzo Takada propadl módě díky fashion magazínům svých sester. V „normální“ škole se cítil znuděný a tak se tvrdohlavý japonský mladík vydal za svým cílem i přes značnou nevoli rodiny.

První parfémy Kenzo byly uvedeny na trh teprve roku 1988, dnes jsou však již známé po celém světě. Charakterizuje je především nenapodobitelná vůně a celkově specifický styl. V současnosti patří Kenzo bezesporu mezi významné lifestylové značky, které udávají směr.

Menu