


Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | mořské tóny, růžový pepř |
Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | fíkovník, vetiver |
Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | santalové dřevo, Akigalawood® |
Druh vůně | vodní, dřevitá |
Nechte se zlákat svěžestí mořského vánku – podobně jako to udělal parfémář, pro kterého se stal inspirací jeho tvorby. Výsledkem je pánská toaletní voda Kenzo Kenzo Homme Intense. Její vonná kompozice je harmonická i kontrastní, ale především dokonale nadčasová.
- dřevitá vůně prostoupena mořskou svěžestí
- autorem vůně je parfémář Quentin Bisch
- ve flakonech s větším objemem díky obsahu recyklovaného skla
Složení vůně
První tóny po přivonění patří svěžímu růžovému pepři, který skvěle doplňuje mořský akord. Působivý kontrast k úvodní svěžesti po chvíli vytvoří vetiver a fíkové dřevo s hřejivým vyzněním. Toto spojení evokuje od moře slanou kůži prohřátou sluncem. To vše dovádí k dokonalosti dřevo Akigala a santalové dřevo.
Příběh vůně
Úplně první pánská vůně Kenzo vznikla už v roce 1991 a muži po celém světě na ni dosud nedají dopustit. V roce 2021 byla představena vůně Kenzo Homme Intense, která je podobně jako její předchůdci nadčasovou klasikou a vyniká atypickým flakonem, které u vůní Kenzo nesmí chybět.
Jeho tvar připomíná bambus, silný a pružný, a víčko naznačuje řez japonským mečem – katanou, kteří používali samurajové. Nový design víčka této vůně je unikátní také tím, že obsahuje o 34 % méně plastu a tělo flakonu obsahuje 10 % recyklovaného skla – i tím chce značka Kenzo přispět ke krásnějšímu světu.
Kompletní složení:
ALCOHOL , AQUA (WATER) , PARFUM (FRAGRANCE) , BENZYL SALICYLATE , EUGENOL , LIMONENE , LINALOOL ,
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
- Hořlavé.
Originalita, kreativita a kombinace exotických prvků s odkazy na asijskou kulturu. To je luxusní značka Kenzo, velký hráč ve světě módy i parfémů. Motto značky zní „Pro krásný svět“, a v její tvorbě se dokonale odráží energie, radost, antikonformismus i inspirace přírodou.
Za značkou Kenzo stojí návrhář Kenzo Takada, který se z Japonska odstěhoval do Paříže, kde v roce 1970 otevřel svůj první butik. Pro značku Kenzo je typická kombinace tradičních japonských prvků s evropským stylem a pařížskou elegancí.
Kenzo parfémy jsou přesně takové, jako značka samotná – hravé, barevné a nápadité. Nejoblíbenější Kenzo vůní pro ženy je bezpochyby Flower by Kenzo, jež odpovídá na otázku „jak by asi voněl vlčí mák, kdy nějakou vůni měl?“. Za pozornost stojí také dámská vůně s vanilkovými tóny Kenzo Amour, kolekce originálních vůní Kenzo World nebo vůně L’Eau Kenzo. Muže pro změnu nadchne parfémovaná voda Kenzo Homme.