Kenzo Flower by Kenzo

parfémovaná voda pro ženy 100 ml

Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
Kenzo Flower by Kenzo parfémovaná voda pro ženy 100 ml
3 070
Sleva 55%
100 ml
1 373

Kód: KZO0046 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra středa 19. 9. 2018
Osobní odběr
Již zítra středa 19. 9. 2018
Kenzo Flower by Kenzo
100 ml | 1 373

Popis parfému Kenzo Flower by Kenzo

Vlčí mák je krásná květina, která však zcela neobvykle postrádá vlastní aroma. Parfémovaná voda Kenzo Flower by Kenzo se proto pokouší tuto pomyslnou vůni makového květu zachytit.

  • květinovo-pudrová vůně s orientálními prvky
  • pro romantické ženy, která vyhledávají originalitu a nevšednost
  • vhodná na denní nošení
Složení vůně
V úvodu parfémované vody vás obklopí osvěžující aroma černého rybízu a šťavnaté mandarinky, které se snoubí s květinovými esencemi hlohu a bulharských růží. V srdci kompozice ucítíte podmanivý opoponax a jasmín s fialkou evokující čerstvě rozkvetlou louku. Smyslný základ vůně Flower by Kenzo je tvořený sladkou vanilkou, bílým pižmem a výrazným kadidlem.

Příběh vůně
Autorem vůně je ikona parfémářského světa Alberto Morillas. Makový květ vsazený do jednoduchého industriálního flakonu představuje harmonické spojení přírody s městem a vystihuje tak podstatu vůně i ženy, která ji nosí.

Složení

Hlava
bulharská růže, černý rybíz, hloh, mandarinka
Srdce
fialka, jasmín, opoponax, růže
Základ
bílé pižmo, kadidlo, vanilka
Druh vůně
květinová, orientální

O značce Kenzo

Značka Kenzo vznikla pod záštitou japonského návrháře Kenzo Takady na počátku 70. let v Paříži a ještě v téže dekádě dosáhla ohromujících výsledků. Traduje se, že Kenzo Takada propadl módě díky fashion magazínům svých sester. V „normální“ škole se cítil znuděný a tak se tvrdohlavý japonský mladík vydal za svým cílem i přes značnou nevoli rodiny.

První parfémy Kenzo byly uvedeny na trh teprve roku 1988, dnes jsou však již známé po celém světě. Charakterizuje je především nenapodobitelná vůně a celkově specifický styl. V současnosti patří Kenzo bezesporu mezi významné lifestylové značky, které udávají směr.

Menu

TOPlist