Parfémované vody Guy Laroche
Rafinovaná a diskrétní elegance – tak lze vystihnout módní dům Guy Laroche. Francouzský módní návrhář Guy Laroche si v roce 1957 otevřel v Paříži vlastní módní dům.
Navrhoval oděvy pro ženy ve stylu haute-couture, ale praktické a nositelné.
Jeho hlavní myšlenkou a cílem bylo osvobodit tradicemi sešněrovanou dámskou módu, uvolnit ji a nasměrovat k pohodlnosti. Guy Laroche se se svými modely pohyboval mezi minimalismem a svůdností. První kolekce se nesly ve znamení jemné sofistikovanosti a zdrženlivé elegance, pozdější již byly ženštější, zábavnější a mladistvější. Jeho návrhy kabátových a košilových šatů jsou dodnes základem dámských šatníků.
V roce 1957 do módního domu Guy Laroche na několik let nastoupil Azzedine Alaia, v letech 1955–1958 zde pracoval Valentino a v letech 1966–1968 byl návrhářem pro Guy Laroche také Issey Miyake.
V roce 1966 uvedl Guy Laroche na trh vůni pro ženy Guy Laroche Fidji inspirovanou tichomořskými ostrovy. V roce 1982 smyslnou a intenzivní toaletní vodu pro muže Drakkar Noir, která je ztělesněním síly, drzosti a emocí.
Módní dům Guy Laroche se mohl pyšnit zajímavou klientelou jako Jane Fonda, Faye Dunaway nebo Mireille Darc. V roce 1987 udělila francouzská vláda Guy Larochemu Řád čestné legie. Po smrti Guye Laroche v roce 1989 převzalo tvůrčí vedení domu několik návrhářů včetně Michela Kleina či Albera Elbaze. V roce 2007 byl kreativním ředitelem jmenován Marcel Marongiu.