Skip to main content

Guessby Marciano for Men dárková sada pro muže

Guess by Marciano for Men dárková sada pro muže
Guess by Marciano for Men dárková sada pro muže
Nezávazná doporučená spotřebitelská cena
869

Ušetříte 20%
695

5 ks skladem | Kód: GUS02687

Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku.

toaletní voda 100 ml + deodorant 226 ml + sprchový gel 200 ml

1
U Vás kurýrem DPD
Již zítra pátek 28. 1. 2022
Osobní odběr
Již zítra pátek 28. 1. 2022

Luxusní vůně bude vždy tou pravou volbou, pokud chcete opravdu potěšit. Pánský parfémový set Guess by Marciano for Men v krásném balení radost obdarovaného ještě znásobí. Vsaďte na kouzlo dokonale sladěné sady a můžete si být jisti, že to bude to pravé.

Vlastnosti:

  • potěší všechny muže
  • skvěle se hodí jako dárek

Sada obsahuje:

  • toaletní voda 100 ml
  • deodorant 226 ml
  • sprchový gel 200 ml

Důležitá upozornění:

Hořlavé. Nádoba je pod tlakem: při zahřátí se může roztrhnout. Uchovávejte mimo dosah dětí. Zabraňte styku s očima. Pouze pro použití u dospělých osob.
Celý text

Složení

Druh vůně
kořenitá
Typ sady
dárková sada

Americká módní značka Guess je známá především svými oděvy vyznačujícími se vysokou kvalitou, silným slovem v určování trendů a kreativním marketingem. Neméně úspěšné jsou ale i módní doplňky, hodinky a šperky a v neposlední řadě parfémy.

Značku Guess založili v roce 1981 bratři Georges, Armand, Paul a Maurice Marciano, kteří se narodili v Maroku a v roce 1977 se přestěhovali do Kalifornie, aby si vyplnili svůj americký sen. V průběhu 70. let upoutali pozornost módního světa používáním džínoviny, která v té době byla pokládaná za staromódní. Návrhy bratrů Marciano byly natolik nadčasové, smyslné a apartní, že změnily přístup módního světa k džínům navěky.

První parfém uvedla značka Guess na trh v 80. letech ve spolupráci s Revlonem, později začala spolupracovat s Coty. Parfémy Guess jsou vytvářeny ve spolupráci s návrháři vůní jako Honorine Blanc, Claudette Belnavis či Ellen Molner. Značka Guess, působící dnes ve více než 80 zemích světa, se vyznačuje kombinací lásky k americkému západu s evropskou senzitivností a je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu.