Gucci Pour Homme II, toaletní voda pro muže 100 ml | notino.cz

Gucci Pour Homme II

toaletní voda pro muže 100 ml

Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
Gucci Pour Homme II toaletní voda pro muže 100 ml
2 210
Sleva 30%
100 ml
1 536

Kód: GUC0112 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Gucci Pour Homme II

Toaletní voda Pour Homme II od značky Gucci je lehčí, jiskřivější interpretací klasické vůně Pour Homme. Zahalte se i vy do hávu elegance, sebevědomí a nevídaně intenzivní přitažlivosti!

  • hřejivá kořenitě-dřevitá vůně
  • pro charismatického sebevědomého muže
  • vhodná na denní nošení, ale i na speciální příležitosti

Složení vůně:
Úvod vůně je svěžím vánkem šťavnatého bergamotu a jemných lístků fialek. Po chvíli jej vystřídá hřejivé srdce složené z exotického santalového dřeva, červených pimento papriček a lístků aromatického černého čaje. Základ vůně je velmi mužný a smyslný – mísí se ve něm akordy pižma, tabáku, kadidla a netradičního olivovníku. Právě tyto složky ulpí na kůži po dlouhé hodiny po prvotní aplikaci.

Složení

Hlava
bergamot, lístky fialky
Srdce
černý čaj, paprička, skořice
Základ
myrha, olivovník, pižmo, tabák
Druh vůně
dřevitá, kořenitá

O značce Gucci

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci.

Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu.

V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Menu