530 514 014 po–pá 8–22 hod., so–ne 10–22 hod.

Gucci Made to Measure

toaletní voda pro muže 90 ml

4×
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
Gucci Made to Measure toaletní voda pro muže 90 ml
90 ml
1 075

Kód: GUC0453 | Více než 20 ks skladem
ks
U Vás kurýrem PPL
pondělí 23. 4. 2018
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Gucci Made to Measure

Pánská toaletní voda Made to Measure od značky Gucci uchvátí každého moderního gentlemana. Její jedinečné složení padne muži na míru stejně tak dokonale jako do detailu propracovaný oblek. Vyzkoušejte i vy vůni, která vám dodá sebevědomí a nebývalé charisma.

  • svěží orientálně-kořeněná vůně
  • pro sebejistého stylového muže
  • vhodná na denní nošení, ale i na speciální události

Složení vůně:
V samotném úvodu vás osvěží kalábrijský bergamot ve spojení s omamnou levandulí, květy tuniského pomerančovníku a špetkou anýzu. Srdce je složené z nasládlé švestky a elegantního leknínu, kterým dodává ráz exotické koření: skořice, muškátový oříšek a výrazný jalovec. Kompozice stojí na základě ze svůdného koktejlu kůže, jantaru, pačuli a labdana.

Příběh vůně:
Tato luxusní vůně je pánským protikladem k dámské vůni Première. Obě jsou inspirované hollywoodským luxusem a vytříbenou elegancí. Muž, který používá Made to Measure, je centrem pozornosti všude, kam zavítá a je pro svůj nevídaný šarm obdivován ženami i muži. Vůně, jejíž tváří se stal herec James Franco, byla uvedena na trh v roce 2013.

Složení

Hlava
anýz, bergamot, květ pomerančovníku, levandule
Srdce
jalovec, leknín, muškátový oříšek, skořice, švestka
Základ
jantarová pryskyřice, kůže, labdanum, pačuli
Druh vůně
kořeněná, orientální

O značce Gucci

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci.

Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu.

V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Hodnocení Gucci Made to Measure

Přidat novou recenzi

vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem
4.0
4 hodnocení
3
1
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem