Gucci Guilty, dárková sada II. | notino.cz
530 514 014 po–pá 8–22 hod., so–ne 10–22 hod.

Gucci Guilty

dárková sada II.

Gucci Guilty dárková sada II.
Gucci Guilty dárková sada II.
Gucci Guilty dárková sada II.
Speciální sleva
759
Sleva 11%
679

Kód: GUC03978 | Zbývá posledních 1 ks

Lehce pomačkaný obal | Obsah výrobku: 100%

toaletní voda 75 ml + tělové mléko 100 ml + toaletní voda 7,4 ml

ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Gucci Guilty

Gucci Guilty je orientálně-květinová vůně vhodná především pro období podzimu. A to díky teplému, suchému základu, který je tvořen kombinací pačuli a ambry. Zejména aroma ambry dodává parfému Guilty nádech smyslnosti. Současně ve spojení se svůdnou vůní šeříku, pelargónie a broskve tvoří dráždivou kombinaci navozující atmosféru vyzývavosti a smyslnosti.

Právě díky těmto atributům se může zdát, že Gucci Guilty je vhodný pro nošení především na večírky či významné společenské události podobně jako většina parfémů značky Gucci. Přesto však můžeme doporučit vůni Guilty i na každodenní nošení.

Tento parfém je určen každé ženě, která vůní touží podtrhnout svou odvahu a sebevědomí. Z těchto důvodů Gucci Guilty také doporučujeme jako vhodný dárek pro každou ženu.

O značce Gucci

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci.

Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu.

V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.